Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelProximus vraagt telefonisch LOGIN en WACHTWOORD
This topic has been closed for comments
Tja, dat is natuurlijk een nadeel van die anonieme nummers. Maar de uitleg kwam wel +/- overeen met een aantal problemen, achteraf twijfelde ik aan een bedrag en dacht : dit klopt niet maar toen had ik al mijn wachtwoord en login gegeven. Ik word wel vaker totaal onverwacht door PX gebeld. Ik weet ook niet of dat dit de gewoonte is dat PX mensen belt.
Heb onmiddellijk mijn WW verandert.
Heb onmiddellijk mijn WW verandert.
Dat hen ik nog maar één keer voorgehad dat proximus mij belde en was om hun boeketten aan te prijzen en of ik geïnteresseerd was, natuurlijk weet ik dan ook niet echt zeker of het iemand van proximus was of een tussenverkoper!?
Het is inderdaad best dat je achteraf je ww veranderd hebt, is altijd het zekerste.
Het is inderdaad best dat je achteraf je ww veranderd hebt, is altijd het zekerste.
Je moet NOOIT je wachtwoord en login geven.
Immers dan kan men in uw naam bestellingen plaatsen.
Immers dan kan men in uw naam bestellingen plaatsen.
Henri,
Proximus vraagt nooit om login en paswoord via de telefoon of mail. Enige uitzondering is hier op het forum bijvoorbeeld, via privébericht, om je verder te kunnen helpen.
Info die reeds in onze databases zit zullen we nooit aan de klant vragen.
Mvg,
Wim
Proximus vraagt nooit om login en paswoord via de telefoon of mail. Enige uitzondering is hier op het forum bijvoorbeeld, via privébericht, om je verder te kunnen helpen.
Info die reeds in onze databases zit zullen we nooit aan de klant vragen.
Mvg,
Wim
Gelukkig kan je zoiets nog recht zetten met Proximus maar dat is niet altijd zo met ander charlatans ...
Je moet NOOIT je wachtwoord en login geven.
Immers dan kan men in uw naam bestellingen plaatsen.
Immers dan kan men in uw naam bestellingen plaatsen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.