Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV op iPadPro


Beste,

Sinds enkele dagen kan ik geen Proximus TV meer bekijken op mijn iPadPro.
Het lukt nog wel op mijn iPhone.
Heb de app reeds meermaals gewist op mijn iPadPro en geherinstalleerd maar niets lukt.
HELP !!!!
Ik heb momenteel verlof en wil dat dit zo snel mogelijk terug werkt!!!
Ik heb de iPadPro aangeschaft om tv te bekijken, en net in mijn verlofperiode gebeurt dit...
Niet leuk ???

MVG
Peter

Beste antwoord door SamuelD

Peter, om de naam van je ipadpro te wijzigen dien je dus naar je instellingen gaan , in de instellingen dien je de optie 'modify device name' of 'wijzig toestel naam' zien te vinden. Hier kan je dan de naam van je toestel veranderen. Wanneer je dit gedaan hebt dien je opnieuw in te loggen op de Proximus tv app.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

18 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 30 juli 2018
Dag Peter, kan het zijn dat je 2 iPad pro's hebt? Werkt heb wel nog op de andere? MVG, Wim

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 30 juli 2018
Beste Wim,
bedankt voor jouw snelle reactie.
Neen ik heb maar 1 Ipadpro.
Het beginscherm blijft hangen en het cirkeltje blijft steeds ronddraaien.
Op mijn iPhone werkt het nog wel.
Grtjs

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 30 juli 2018
Kan je in dat geval eens naar je geregistreerde toestellen gaan bij de instellingen van de applicatie en eens alles verwijderen en opnieuw je apparaten registreren?

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 30 juli 2018
Wim, waar vind ik dit?
Bij 'instellingen' in de app heb ik enkel 'mobiel-dataverbruik', 'Aansluitingsnummer', 'Algemene voorwaarden' en 'Uitloggen'...
En bij 'Instellingen' op mijn iPadPro, bij de app zelf, heb ik enkel 'Siri en zoeken' en 'Mobiele data aan of uit' en dan nog 'version' 233 (4.2.0)

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 30 juli 2018
Dag Peter, we zien momenteel vijf toestellen geregistreerd onder je MyProximus-account voor de TV app, wat ook meteen het maximum is. Wim gaf al aan dat we twee iPad Pro's terugvinden - als je wil "verwijderen" we de oudste, waarna je het opnieuw kan proberen.

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 30 juli 2018
Ale er nog een Ipad2 staat, mag je die verwijderen.
Anders de oudste iPadPro (hoewel ik er maar ooit 1 gehad heb).
Dank je;

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 30 juli 2018
Is gebeurd! Laat zeker iets weten als het toch nog niet naar behoren werkt, Peter!

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 30 juli 2018
Beste,
werkt nog steeds niet op mijn iPadpro...
Groetjes,
Peter

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 30 juli 2018
Ok, kan je de app nu nog eens volledig verwijderen en opnieuw proberen?

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 30 juli 2018
Heb ik al gedaan
zwart scherm...

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 30 juli 2018
Heb je dat het voorbije uur nog gedaan? Anders toch graag nog eens als je wil, Peter 🙂.

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 30 juli 2018
Net opnieuw gedaan...

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 31 juli 2018
peter, kan je de naam van je iPadpro even veranderen naar een iets kortere naam
mogelijk is er daar momenteel een probleem mee

Dit kan als volgt :

log out from app > in iOS settings modify device name > re-authenticate).

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 31 juli 2018
Ik heb de naam korter gemaakt, zelfde probleem (zwart scherm)...
Maar wat bedoel je met IOS settings en re-authenticate?

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • Antwoord
  • 1 augustus 2018
Peter, om de naam van je ipadpro te wijzigen dien je dus naar je instellingen gaan , in de instellingen dien je de optie 'modify device name' of 'wijzig toestel naam' zien te vinden. Hier kan je dan de naam van je toestel veranderen. Wanneer je dit gedaan hebt dien je opnieuw in te loggen op de Proximus tv app.

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 1 augustus 2018
Beste,
ik heb een extra toestel verwijderd en nu werkt het terug.
Toch raar want ik heb het laatste jaar geen toestellen meer toegevoegd.
Bedankt voor de assistentie.
Grtjs,
Peter

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 7 augustus 2018
Opnieuw problemen.
Krijg steeds de boodschap dat er een nieuwere versie is, maar heb de app al zeker 5 keer verwijderd, iPad afgesloten en dan opnieuw geïnstalleerd, maar telkens dezelfde boodschap.
Gevolg: weer geen Proximus TV op iPad vanavond... pfff
Denk toch echt wel dat het probleem bij jullie ligt en niet bij mij...
Op mijn iPhone blijft het wel werken...

Graag asap oplossing.

Dank je.
Peter

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 8 augustus 2018
Inderdaad een probleem sinds gisteren, dit werd reeds doorgegeven en wordt bekeken.