Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV app gekoppeld aan verkeerde lijnnnummer


Als ik de Proximus TV app wil gebruiken (zowel op smartphone als op PC) is deze nog steeds gekoppeld aan mijn vorige lijnnummer. Het gevolg is dat ik geen programma's van op afstand kan opnemen zodat ik ze nadien op mijn decoder kan bekijken aangezien deze niet aan de juiste account is gekoppeld. Iemand die kan helpen?

Beste antwoord door LinosD

Kan je nu nog eens opnieuw proberen? Als het opnieuw niet lukt, bezorg je ons dan even je oud en nieuw nummer, alsook de gebruikersnaam die je gebruikt om in te loggen, via deze link?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 23 maart 2018
Ik heb een en ander aangepast, kan je kijken of het nu wel werkt?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 maart 2018
Neen, nu werkt het totaal niet meer. Ik kan mij zowel op mijn smartphone als ook op de PC niet meer inloggen op Proximus TV. Na dat ik probeer in te loggen via de app kom ik gewoon terug terecht op het inlogscherm en op de PC verschijnt de melding "No accounts available as you are not an NTE user." Kan u kijken voor een oplossing aub?

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2018
Kan je nu nog eens opnieuw proberen? Als het opnieuw niet lukt, bezorg je ons dan even je oud en nieuw nummer, alsook de gebruikersnaam die je gebruikt om in te loggen, via deze link?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 maart 2018
Probleem opgelost, de Proximus TV app werkt nu zonder problemen op het juiste lijnnummer. Bedankt voor de hulp!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 23 maart 2018
Graag gedaan.