Beste antwoord door ThomasP
Bekijk origineelProximus tv app
Heb gisteren de proximus tv app gedownload maar kan niet inloggen. Deze start telkens te laden en springt dan terug naar het inlogscherm.
Filip, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb hetzelfde probleem met de Proximus TV App, kan niet inloggen
Hallo Koen, je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer even doorsturen. Groeten Geert
Hallo, bij mij werkt de app ook nooit, niet op mijn Smartphone en ook niet op mijn iPad.
Begrijp niet dat dit door de klanten via myproximus nog altijd niet kan recht gezet worden!
Ook hier nog steeds hetzelfde probleem...
Fiekevda, kan je me via een privé bericht even je lijnnummer en je login van je MyProximus account doorgeven? Dan kijk ik even of je profiel correct staat. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Wij kunnen het profiel nakijken en zien of daar eventueel een probleem op zit, maar dan zal ik wel even jullie login van MyProximus en het klantennummer of lijnnummer nodig hebben. Jullie mogen dit gerust doorsturen via onderstaande link, grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
ze moeten bij proximus een kleine aanpassing doen in je technisch profiel, dus zal maandag wel in orde komen als ze hier op het forum passeren
Bij mij ook hetzelfde. Toch vreemd dat zoveel gebruikers hetzelfde probleem ondervinden.
Hopelijk kan dit asap rechtgezet worden.
Hopelijk kan dit asap rechtgezet worden.
Bij mij net hetzelfde! Is het mogelijk dit even na te kijken?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.