Beantwoord

Proximus komt belofte niet na

  • 1 December 2017
  • 39 reacties
  • 1098 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

ik ken al de keuze opties van 0800 22 800 niet vanbuiten, maar Ik denk dat in het weekend de optie technisch probleem (of hoe die ook mag noemen), bv probleem met Internet of TV, voorrang krijgt in het weekend als je belt, maar het berust alleen op een vermoeden van mij !
Intussen hang ik al 25 minuten aan de lijn met de klantendienst. Er werd al drie keer gezegd dat ik zo dadelijk zou doorverbonden worden met een medewerker maar iedere keer begint er weer een nieuw liedje. My ears hurt.
Ik lees hier soms van proximus medewerkers dat het pro rata zal verrekend worden maar mss hangt dit van het soort abonnement af?
Daarom is het moeilijk om daaruit conclusies te trekken want het ene geval is het andere niet !
Wel, dat zou ik ook niet meer dan normaal vinden maar toen mijn abonnement van start ging, op 21 augustus, kreeg ik in september al een factuur: ik moest de volle pot betalen voor dit abonnement tussen 21 en 31 augustus. Ook al had ik het dus maar 10 dagen, ik moest het volledig betalen. Ik dacht dat dit misschien in de daarop volgende maand verrekend zou worden maar neen, in oktober kreeg ik de factuur voor september en die was ook het volledige bedrag.
Ik heb er geen benul van maar zou dit niet pro rato verrekend worden als je vroeger stopt?
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat dit de beste optie is, tenzij een Px reactie ons iets anders zou leren
Mijn abonnement wordt telkens vernieuwd op de laatste dag van de maand. Dan wacht ik zeker beter tot enkele dagen voor het einde van deze maand om het te veranderen?
Reputatie 7
Badge +4
Ter info
Tenzij vergissing mijnentwege maakt Mobilus Full Control gebruik van het Pay&Go platform en wordt in principe dus per maand een vast (abo)bedrag geïnd
https://www.proximus.be/dam/jcr:f70780fb-13c8-48c0-b340-9d03dea7dabd/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Mobilus_S_fullcontrol_nl~2017-08-01-05-23-35~cache.pdf

Ik vermoed evenwel op basis van bovenstaande dat een maand niet noodzakelijk van 01/12 tot 31/12 loopt, maar ook van bv. 06/12/17 tot 05/01/18 kan gaan
Oke dankjewel! ?
Oke, na twee maanden zal het op die paar dagen ook niet aankomen zeker? ?
Je kan ook altijd de vraag stellen in een privébericht
(maar ik krijg te horen dat ik dan mensnen verkeerd hoop geef dat er dan vlugger zal een antwoord komen maar dit is niet mijn bedoeling alleen een tip)
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Oke, na twee maanden zal het op die paar dagen ook niet aankomen zeker? ?
Je wacht best het antwoord af van iemand van proximus zelf, zodat je dit verder met hen kunt afhandelen.
Oke, maar het gaat hier om een Full Control abonnement, dus iedere maand een vast bedrag. Mijn abonnement is net vernieuwd, ga ik dan niet alsnog 15,99 moeten betalen voor deze maand?
alle abonnementen zijn bij proximus onmiddellijk opzegbaar.

NB: enkel abonnementen waar een toestel aan gekoppeld, is waar de looptijd normaal 2 jaar is, daar moet wel een afschrijving van het toestel betaald worden

Reageer