Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelProximus komt belofte niet na
Ik heb een Mobilus S Full Control abonnement. Al meer dan twee maanden telt het dataverbruik van mijn favoriete app wél mee. En nee, ik kijk geen filmpjes via externe links op Facebook, indien u zou denken dat het aan mij ligt. Ik ben twee keer naar een Proximuswinkel geweest, heb talloze berichten via Facebook, Twitter en de app gestuurd en een half uur aan de lijn gehangen - en toch is er niemand in staat om dit op te lossen. Vanmorgen in de winkel kreeg ik de zoveelste uitvlucht te horen. Nu zouden het de filmpjes op Facebook zijn die automatisch afspelen. Deze filmpjes zitten intern in Facebook, dus mogen NIET meetellen. Natuurlijk geloofde ik niet dat dit het zou oplossen, maar wat kon in doen? Heb dan maar gevraagd om de app eens naar Instagram te veranderen. En raad eens, weer hetzelfde probleem, ja! Ik vraag mij af waarom ik nog 15,99 euro betaal voor een abonnement met 1,5 gb, terwijl ik ergens anders voor minder geld meer kan krijgen. Dit is mijn laatste oproep. Als het nu niet opgelost wordt stap ik over, dit sleept al lang genoeg aan. Daarom mijn tweede vraag: is het mogelijk om een Mobilus Full Control abonnement eerder op te zeggen? Mijn abonnment is namelijk net weer ingegaan. In het begin heb ik de (toen nog) volle 15 euro moeten betalen, voor de povere 10 dagen dat ik er wat aan had de eerste maand. Ik wil dus niet riskeren om 15,99 euro te moeten betalen voor een paar dagen.
Bladzijde 2 / 2
ik ken al de keuze opties van 0800 22 800 niet vanbuiten, maar Ik denk dat in het weekend de optie technisch probleem (of hoe die ook mag noemen), bv probleem met Internet of TV, voorrang krijgt in het weekend als je belt, maar het berust alleen op een vermoeden van mij !
Intussen hang ik al 25 minuten aan de lijn met de klantendienst. Er werd al drie keer gezegd dat ik zo dadelijk zou doorverbonden worden met een medewerker maar iedere keer begint er weer een nieuw liedje. My ears hurt.
Ik lees hier soms van proximus medewerkers dat het pro rata zal verrekend worden maar mss hangt dit van het soort abonnement af?
Daarom is het moeilijk om daaruit conclusies te trekken want het ene geval is het andere niet !
Daarom is het moeilijk om daaruit conclusies te trekken want het ene geval is het andere niet !
Wel, dat zou ik ook niet meer dan normaal vinden maar toen mijn abonnement van start ging, op 21 augustus, kreeg ik in september al een factuur: ik moest de volle pot betalen voor dit abonnement tussen 21 en 31 augustus. Ook al had ik het dus maar 10 dagen, ik moest het volledig betalen. Ik dacht dat dit misschien in de daarop volgende maand verrekend zou worden maar neen, in oktober kreeg ik de factuur voor september en die was ook het volledige bedrag.
Mijn abonnement wordt telkens vernieuwd op de laatste dag van de maand. Dan wacht ik zeker beter tot enkele dagen voor het einde van deze maand om het te veranderen?
Ter info
Tenzij vergissing mijnentwege maakt Mobilus Full Control gebruik van het Pay&Go platform en wordt in principe dus per maand een vast (abo)bedrag geïnd
https://www.proximus.be/dam/jcr:f70780fb-13c8-48c0-b340-9d03dea7dabd/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Mobilus_S_fullcontrol_nl~2017-08-01-05-23-35~cache.pdf
Ik vermoed evenwel op basis van bovenstaande dat een maand niet noodzakelijk van 01/12 tot 31/12 loopt, maar ook van bv. 06/12/17 tot 05/01/18 kan gaan
Tenzij vergissing mijnentwege maakt Mobilus Full Control gebruik van het Pay&Go platform en wordt in principe dus per maand een vast (abo)bedrag geïnd
https://www.proximus.be/dam/jcr:f70780fb-13c8-48c0-b340-9d03dea7dabd/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Mobilus_S_fullcontrol_nl~2017-08-01-05-23-35~cache.pdf
Ik vermoed evenwel op basis van bovenstaande dat een maand niet noodzakelijk van 01/12 tot 31/12 loopt, maar ook van bv. 06/12/17 tot 05/01/18 kan gaan
Oke dankjewel! ?
Je kan ook altijd de vraag stellen in een privébericht
(maar ik krijg te horen dat ik dan mensnen verkeerd hoop geef dat er dan vlugger zal een antwoord komen maar dit is niet mijn bedoeling alleen een tip)
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Oke, na twee maanden zal het op die paar dagen ook niet aankomen zeker? ?
Je wacht best het antwoord af van iemand van proximus zelf, zodat je dit verder met hen kunt afhandelen.
Oke, maar het gaat hier om een Full Control abonnement, dus iedere maand een vast bedrag. Mijn abonnement is net vernieuwd, ga ik dan niet alsnog 15,99 moeten betalen voor deze maand?
alle abonnementen zijn bij proximus onmiddellijk opzegbaar.
NB: enkel abonnementen waar een toestel aan gekoppeld, is waar de looptijd normaal 2 jaar is, daar moet wel een afschrijving van het toestel betaald worden
NB: enkel abonnementen waar een toestel aan gekoppeld, is waar de looptijd normaal 2 jaar is, daar moet wel een afschrijving van het toestel betaald worden
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.