Ik wil Proximus cloud gaan gebruiken, maar krijg het scherm met "Fout" te zien na het aanloggen. Iemand een idee hoe dit kan opgelost worden? Dank,
Werner (610729328)
icon
Beste antwoord door ThierryW12 September 2018, 14:40
Dacht dat ik dat vroeger al gedaan had, opnieuw geprobeerd maar krijg foutmelding "er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens"
Ik zie dat je cloud nog niet is aangemaakt in MyProximus. Heb je het nog geprobeerd met de uitleg die Linos je had doorggestuurd ? Kreeg je dan nog die foutmelding ?
Ik ga via My Proximus - Mijn Producten - en klik op Cloud 10GB, vervolgens een nieuwe account creeren.
Daar staat mijn email adres als Cloud login reeds ingevuld (werner.schmit.elv...). Ik selecteer akkoord met de algemene voorwaarden en klik dan op Cloud-account creeren -> foutmelding: Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van Uw Cloud-account. Probeer het later nog eens.
NB, bovenstaande uitgevoerd vanaf een Win7 PC.
Nog steeds hetzelfde "Fout", heb nieuwe beheerder aangemaakt en bij inloggen krijg ik te zien "volgende gegevens zullen met de Cloud-applicatie worden gedeeld: Familienaam, voornaam en e-mail adres". Na klikken op OK kom ik terug op het Fout scherm.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.