Een jaar lang zouden we dan Tuttimus aan 64€/maand hebben en daarna aan 84€/maand (zonder vast toestel dan, want dat zeg ik na een jaar op)
In de bevestigingsmail met onze bestelling staan echter alleen de "oorspronkelijke" tarieven
Ik wil graag een schriftelijke bevestiging van de PROMOTIETARIEVEN om te vermijden dat achteraf discussies ontstaan. Je leest namelijk niks anders tegenwoordig dan dat er veel foute facturaties gebeuren door Proximus.... en daar heb ik echt geen zin in !!!
Heb al telefonisch hierachter gevraagd, maar ik krijg dan gewoon de standaard mailbevestiging met opnieuw de oorspronkelijke tarieven
Via chat geprobeerd : idem dito
@ Proximus : wie gaat mij hiermee helpen aub ???
Ik wil niet dat hier iets geinstalleerd wordt, zonder dat ik op papier die prijzen heb staan.
Wil geen gezever, gewoon correct en eerlijk zoals het hoort aub
Klantnr 620959018
Beste antwoord door FreyaVR
Bekijk origineel