Vraag

Premium

  • 17 April 2018
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Hoi, ik heb men punten ingeruild maar nu blijkt dat het emailadres 1 letter verkeerd is. Kan ik dit nog naar het juiste adres ontvangen?

Bedankt

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven en correcte emailadres? Dan sturen we dit op naar het juiste adres. Groetjes Freya
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, voor welke geschenk(en) had u de punten ingeruild? Groeten, Aw
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Ines, op 17/04/2018 is er een mail verstuurd naar ineskonings@hotmail.com met daarin jouw waardebon van Decathlon. Ik heb ze zonet nogmaals doorgestuurd. Best ook jouw spamberichten controlen, misschien is het daar terechtgekomen. Groetjes, Aziz
Bon van decathlon van 10 euro

Mvg
Ines

Reageer