Hoi, ik heb men punten ingeruild maar nu blijkt dat het emailadres 1 letter verkeerd is. Kan ik dit nog naar het juiste adres ontvangen?
Bedankt
Hallo Ines, op 17/04/2018 is er een mail verstuurd naar ineskonings@hotmail.com met daarin jouw waardebon van Decathlon. Ik heb ze zonet nogmaals doorgestuurd. Best ook jouw spamberichten controlen, misschien is het daar terechtgekomen. Groetjes, Aziz
Bon van decathlon van 10 euro
Mvg
Ines
Mvg
Ines
Hallo, voor welke geschenk(en) had u de punten ingeruild? Groeten, Aw
Kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven en correcte emailadres? Dan sturen we dit op naar het juiste adres. Groetjes Freya
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.