Skip to main content
Beantwoord

Pacific Rim 2 HD gehuurd... breekt steeds af me 23 minuten.


Heb dit weekend Pacific Rim 2 HD gehuurd.
Breekt steeds af na 23 minuten.
Heb dan de lo res verse aangevraagd en betaald, en deze werkte wel ok.
Graag oplossen voor volgende gebruikers en een credit nota voor de download van de HD versie.
Hopelijk snel een positief gevolg op dit probleem.
MVG,
Peter Verheyen

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Peter, ik heb bij deze het nodige gedaan om de creditnota in orde te brengen. Groetjes Freya
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Martin
  • 33205 reacties
  • 29 juli 2018
Ter info: zoals hier ook het geval is >
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/pacific-rim-uprising-45169
de oplossing zal iets voor morgen zijn als de proximus medewerkers terug langskomen op het forum

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 30 juli 2018
Dag Peter, er is inderdaad een algemeen probleem met de film. We lossen dit zo snel mogelijk op. Ik geef dit ondertussen door aan onze klantendienst voor een compensatie. MVG, Wim

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 392 reacties
  • 30 juli 2018
Hallo Peter, bij ontvangst van jouw volgende factuur mag je ons via deze weg terug contacteren, dan zullen we de kosten voor het huren van de film voor jou crediteren . Groetjes, Aziz

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 7 september 2018
Hallo,
Ik heb jullie factuur dd. 17/8/2018 betaald op 30/8/2018.
Gelieve dan ook volgens afspraak de film Pacific Rim 2 HD te crediteren.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Peter

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 12 september 2018
Hallo,
hebben jullie mijn bericht van 4 dagen geleden al kunnen behandelen?
Alvast bedankt.
Grtjs,
Peter

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 544 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2018
Beste Peter, ik heb bij deze het nodige gedaan om de creditnota in orde te brengen. Groetjes Freya

Reageer