Beantwoord
Overgeschreven naar een oude rekening van Proximus
Ik had dus een week geleden een betaling gemaakt naar een oud rekeningnummer van Proximus nam.: BE83 0910 1660 5015 dit was nog een maand geleden geldig. Vandaag heb ik gezien dat het nog altijd niet betaald is (na een week) en toen zag ik dat de rekeningnummer werd veranderd dus wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?
Beste antwoord door Martin
Het antwoord heeft hier al op het forum gestaan en was het volgende :
Belfius heeft een contract met Proximus.
Als een klant via Belfius overschrijft verandert dat nummer altijd en automatisch.
Dit betekend dat Proximus de betaling direct ontvangt.
BE83 0910 1660 5015 staat dan in de omschrijving.
Belfius klanten hebben een voordeel, Proximus kan niet beweren dat ze de betaling
niet ontvangen hebben vandaag overgeschreven is vandaag ontvangen.
Bekijk origineelBelfius heeft een contract met Proximus.
Als een klant via Belfius overschrijft verandert dat nummer altijd en automatisch.
Dit betekend dat Proximus de betaling direct ontvangt.
BE83 0910 1660 5015 staat dan in de omschrijving.
Belfius klanten hebben een voordeel, Proximus kan niet beweren dat ze de betaling
niet ontvangen hebben vandaag overgeschreven is vandaag ontvangen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.