Beste,
Graag een reactie/oplossing voor volgende case:
Ik heb een laptop + een Vodafone Broadband USB Stick met een Proximus SIM kaart.
Ik heb thuis enkel een standaard Proximus internet abonnement. (à 27,50 Euro/maand)
Wanneer ik in Nederland verblijf en op Internet wil, en er is geen publieke WiFi voorhanden, dan kan ik via mijn abonnement 50 MB gratis surfen.
Bij overschrijding kan je ook een optie bijkopen voor 5 Euro = 500 MB gedurende één maand geldig.
Echter op 1 augustus zou deze 50 MB gratis + ook de optie van 500 MB NIET meer in mijn abonnement inbegrepen zijn, of mogelijk zijn. (= worden beiden afgeschaft.)
1e vraag:
Wat gaat 1 MB mobiel internet kosten als ik vanaf 01 augustus 2018 mijn Vodafone USB Stick gebruik om te internetten?
Of wat wordt het "tarief"? (ik vind hier niets van op de Proximus site)
2e vraag:
Ik zag dat er nu een optie mogelijk is "Mobile Internet S 2GB à 15 Euro/maand)
Als je hierop inschrijft, wat is dan de duur van dit contract? (ik vind hier niets van op de Proximus site)
Kan je op elk moment opzeggen, dus bvb. enkel nemen voor 1 of 2 maanden?
Of is er een andere oplossing?
Dank.
JPJ
Beantwoord
Optie Mobile Internet S - (2GB à 15 Euro/maand)
Beste antwoord door LorentzV
Goededag, de versie van mobiel internet die jij hebt stopd inderdaad en de SIM zou dan onbruikbaar worden tenzij je het aanpast naar de huidige formules. Je kan dan inderdaad overschakelen naar Mobile internet S. Dit contract is van onbepaalde duratie en kan je dus van dag tot dag wijzigen en/of deactiveren.
Groetjes,
Lorentz.
Bekijk origineelGroetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.