Skip to main content
Beantwoord

Opnames plots verwijderd

  • 3 december 2018
  • 5 reacties
  • 229 Bekeken

De laatste tijd hebben wij vaak het probleem dat wanneer we bij een opname op "kijken" klikken, de opname gewoon gewist wordt.
Is het mogelijk deze opnames terug te zetten?

Beste antwoord door LinosD

Inderdaad even de suggestie van Martin uitproberen - laat zeker bericht indien dit niet voldoende is.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

5 reacties

Martin
  • 33371 reacties
  • 3 december 2018
TUI: Mss heb je het al gedaan, maar helpt het niet als de decoder en bbox stroomloos zet en dan de bbox terug opzetten en wachten tot zijn DSL controlelampje continu blijft oplichten om dan pas de decoder terug onder spanning te zetten.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • Antwoord
  • 3 december 2018
Inderdaad even de suggestie van Martin uitproberen - laat zeker bericht indien dit niet voldoende is.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 3 december 2018
Dit heb ik ondertussen geprobeerd maar heeft helaas niet geholpen...

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 december 2018
Is er dan een mogelijkheid om deze afleveringen toch terug te zetten?

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 4 december 2018
Hey Jessie, Kan je via een privé bericht

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679de naam van het programma + de afleveringen doorsturen zodat we kunnen kijken om deze terug te plaatsen. Groeten Thierry