Opnames bekijken via de testdecoder V6

  • 9 February 2018
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Vandaag heb ik de nieuw decoder V6 aangesloten en getest - alles verliep vlot.
Bij een volgende start kreeg ik geen beeld en via de herbevestiging op HMDI1 kwam het beeld terug.
Dan even kijken of mijn opnames nog werken - ik zag zoals gewoonlijk alle titels staan maar wanneer ik een opname wilde starten kreeg ik de volgende melding: fout SPC_4 - de HD is niet geactiveerd of je hebt geen abonnement meer op dit kanaal. Wat nu?

5 reacties

Heb je meerdere decoders op je lijn geregistreerd staan mss want je kan hier controleren hoeveel decoders je lijn in HD aankan:
> https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html.
Beste Martin, tot gisteren gebruikte ik de mini decoder V5 en vanaf vandaag heb ik op vraag van Proximus
de testdecoder V6 aangesloten - op uw aangeven site staat er dat ik 3 tv kan aansluiten - ik gebruik voor Proximus maar 1 tv - de andere tv's zijn aangesloten via telenet
Drie TV's in HD ? dan zou dit geen probleem mogen zijn dat je decoder V5-compact en de v6 op je lijn geregistreerd zijn, of het zou moeten zijn dat je in het verleden nog decoders omgeruild hebt en de ingeleverde niet van je lijn gedeïnstalleerd werden.
Best afwachten tot iemand van Prox je post hier leest en alles kan nakijken
Bedankt - misschien kan ik nog eens controleren of het via de V5 het nog werkt?
Dat kun je altijd doen want als beide decoders aan staan moet het normaal werken aangezien je lijn 3 HD's aankan.
Zo zijn er verschillenden die beide decoders aansluiten op de bbox3 en dan de HDMI kabel voor de oude decoder bv op ingang HDMI1 op hun TV aansluiten en de v6 zijn HDMI aansluiten op ingang HDMI2 van de zelfde TV en dan de ingang HDMI1 of HDMI2 kiezen op hun TV om één van beide decoders op de TV te bekijken

Reageer