Sinds gisteren probeer ik een Galaxy S9+ te bestellen, maar zonder succes.
Stap 1: Gisterenmiddag klantendienst gebeld om te vragen of huidige klanten ook in aanmerking komen voor promotie Galaxy S9+ aan 199€ incl BTW. ANTWOORD = "Ja ,geen probleem."
Stap 2: Gisterenavond via website proberen te bestelen en bij tab Configuratie loopt het mis:
Wanneer ik aanduid dat ik een abonnement heb, zit Proximus niet bij de keuzes voor huidige operator.
Stap 3: Daarop bel ik naar de klantendienst. Antwoord = "Ja, dit zou normaal moeten kunnen. Er is blijkbaar een probleem met de site. U kunt via ons bestellen, maar dan voor €329.75 excl BTW. Ik geef het door aan onze IT-ers, probeer anders morgen nog eens."
Stap 4: Deze vanmorgen omstreeks 9u opnieuw geprobeerd, zelfde probleem.
Stap 5: Klantendienst bellen. Antwoord ="Neen deze aanbieding is niet voor klanten met een abonnement!"
Stap 6: Zoeken op de site achter deze nieuwe info en vind dit nergens terug. Ik word zeer ontevreden en wil klacht indienen over de klantendienst en de verschillende info's dat ik kreeg en ivm misleidende reclame, maar vind ook niet waar dat moet.
Stap 7: Vul dan een formulier om teruggebeld te worden.
Stap 8: Chat ondertussen geactiveerd maar zit in een lange wachtrij.
Stap 9: Vriendelijke dame belt mij ondertussen op. Ik sluit mijn chat af. Zelfzeker vertelt ze mij dat ik Join moet kiezen in de lijst van operators, en dat het jammer is dat haar collega's niet op de hoogte zijn. Samen met haar ga ik alle stappen door en betaal ik. Ikke blij en wacht ongeduldig op mijn bevestigingsmail.
Maar na 1u30 nog steeds geen mail.
Stap 10: Chat geactiveerd. Daar word ik naar de E-shop verwezen 0800/99 974
Stap 11: E-shop bellen. Een dame zegt meteen dat als ik Join heb aangeduid zij onmiddellijk mijn bestelling moet annuleren. Ik probeer mijn verhaal te doen en vraag of ze het niet naar Proximus kan aanpassen. Geïrriteerd antwoord ze "Neen en neen, mijn collega's mogen dit niet aanraden dit is fout, ik annuleer uw bestelling en verder kan ik u niet helpen! Andere klanten hebben wel Proximus kunnen aanduiden, probeer opnieuw! Uw geld zal ten vroegste vrijdag terug op uw rekening staan."
Stap 12: Opnieuw geprobeerd, opnieuw zelfde probleem.
Stap 13: Chat activeren. Een vriendelijke Lorenz chat zeker 45min met mij, raadt mij aan om mijn Cookies te verwijderen onder Chrome, raadt mij aan om een andere browser te proberen, om ook eens mijn mandje te ledigen, uit te loggen en mijn brower af te sluiten en dus van nul te herbeginnen. Maar jammer genoeg zonder succes. Hij informeert bij IT en zij bevestigen het probleem. Ik moet eens na 16u herbeginnen.
Stap 14: 16u10 Vol vertrouwen bestel ik opnieuw de S9+ en opnieuw strand ik op hetzelfde probleem, geen proximus in de lijst :(
Stap 15: Ik vul opnieuw formulier in om opgebeld te worden. Zeer snel belt een dame mij op maar blaft dat zij mij hier niet mee mag verder helpen. En ik via de chat of klantendienst moet gaan.
Stap 16: Ik sta weer in de wachtrij van de chat en vertel ondertussen mijn verhaal in deze forum 😓
WAT NU?
HOEVEEL STAPPEN MOET IK NOG ZETTEN OM DEZE SMARTPHONE TE KUNNEN BESTELLEN EN ONTVANGEN?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.