Beste antwoord door LinosD
Bekijk origineelOndertiteling
ik kan de ondertiteling bij een opgenomen programma niet activeren. De ondertiteling is geactiveerd wanneer ik rechtstreeks kijk. Ik heb reeds tweemaal kontakt gehad bij proximus en de stappen gevolgd maar tevergeefs. Weet iemand wat ik eventueel verkeerd doe ?
Bladzijde 2 / 2
ik had deze methode gevolgd want die staat op de proximus site beschreven en het werkte niet bij mij als het een opname was.
Ik weet niet wat er loos is maar op de proximus site vind ik deze pagina niet meer.
> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Of zou dit op de ene decoder werken en op de andere dan weer niet of is het met sommige decoder software versies dat het niet lukt ?!?
PS: toch gevonden op de Prox site:
>
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximustv_subtitles/particulieren/discover/news/gouden-tips-van/proximustv-ondertitels.html
Ik weet niet wat er loos is maar op de proximus site vind ik deze pagina niet meer.
> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Of zou dit op de ene decoder werken en op de andere dan weer niet of is het met sommige decoder software versies dat het niet lukt ?!?
PS: toch gevonden op de Prox site:
>
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximustv_subtitles/particulieren/discover/news/gouden-tips-van/proximustv-ondertitels.html
Sorry de voorlaatste stap TV mag je niet gebruiken.
Zeker bij mij lukt het prima
Zeker
Wanneer u uw uitzending bekijkt druk op Ok daal af in de lijst tot ondertitels of gesproken taal en ondertitels en druk op Ok Indien geen enkele van die opties beschikbaar is, is er geen ondertiteling mogelijk voor deze uitzending.
Selecteer nu de taal( bv NL indien u een nederlands gesproken uitzending bekijkt )van uw keuze om ze uitsluitend op uw zender te activeren en druk op Ok
Selecteer vervolgens bevestigen druk op ok eb daarna TV EN DRUK DAN OP DE TOETS BACK.
Bij mij lukt het op zowel nederlandse franse en duitse zenders. Ik dat dit je helpt
Laat je iets weten of bij lukt of niet.
Selecteer nu de taal( bv NL indien u een nederlands gesproken uitzending bekijkt )van uw keuze om ze uitsluitend op uw zender te activeren en druk op Ok
Selecteer vervolgens bevestigen druk op ok eb daarna TV EN DRUK DAN OP DE TOETS BACK.
Bij mij lukt het op zowel nederlandse franse en duitse zenders. Ik dat dit je helpt
Laat je iets weten of bij lukt of niet.
Mr Jozef Vandesompele, kan je die tip hier eens neerschrijven, misschien lukt het ons Gentenaars dan ook 😗
Hier nog een Gentenaar met problemen van ondertiteling zowel op V5 als V5 compact?
Ik heb ondertussen van iemand een tip gekregen en het lukt.
Een nieuwe decoder zal ook het probleem niet oplossen, Proximus is hiervan op de hoogte !!! Blijkbaar niet alle medewerkers 😂
Zie hierover volgende topics :
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-45567
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-ondertiteling-meer-mogelijk-bij-opgenomen-programma-s-46136
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-travel-channel-18486
Zie hierover volgende topics :
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-45567
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-ondertiteling-meer-mogelijk-bij-opgenomen-programma-s-46136
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-travel-channel-18486
Ok dank u wel
A
Er zou maandag een postbode je nieuwe decoder kunnen brengen. Past dit voor jou? De oude decoder mag je dan direct terug geven aan de postbode.
Betreft: ondertiteling.
Ik heb ondertiteling geactiveerd en had ondertiteling bij de rechtstreekse uitzending maar niet bij de opnames. Na een reset heb ik nu niets meer.
Volgens u moet ik een nieuwe decoder hebben.
Mijn adres is: Jozef Vandesompele
Westerlaan 33/2
8790 Waregem.
Tel 056 601074
Ik heb ondertiteling geactiveerd en had ondertiteling bij de rechtstreekse uitzending maar niet bij de opnames. Na een reset heb ik nu niets meer.
Volgens u moet ik een nieuwe decoder hebben.
Mijn adres is: Jozef Vandesompele
Westerlaan 33/2
8790 Waregem.
Tel 056 601074
A
Je decoder gaat dan best eerst eens vervangen worden.
Kan je even een privébericht met ons beginnen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan bekijken we hoe we het best een nieuwe decoder tot bij jou krijgen.
Kan je even een privébericht met ons beginnen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan bekijken we hoe we het best een nieuwe decoder tot bij jou krijgen.
Ik heb het zopas geprobeerd. Ik heb nu nergens geen ondertiteling meer en lukt niet om opnieuw in te stellen
A
Hey Jozef,
Heb je dan al eens geprobeerd je decoder volledig te resetten aan de hand van het gaatje achteraan? Zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv5c
Mvg,
Wenzel
Heb je dan al eens geprobeerd je decoder volledig te resetten aan de hand van het gaatje achteraan? Zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv5c
Mvg,
Wenzel
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.