Beantwoord

Norton Mobile Security


Reputatie 1
Badge
Ik heb een abonnement Norton Security voor 6 toestellen.
Een van de toestellen blijkt nu niet meer beveiligd te zijn omdat "het abonnement verlopen is".
Hoe kan ik het toestel (iPhone) terug beveiligen ?
Norton meldt steeds dat het abonnement voor dat toestel verlopen is.
icon

Beste antwoord door FAZANT32 12 July 2018, 13:32

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je de app al eens opnieuw geinstalleerd via www.proximus.be/installationnorton?
Reputatie 1
Badge
Ja maar ik krijg telkens terugkoppeling vanwege Norton dat het abonnement verlopen is.
Soms vraagt men mij ook een productsleutel in te voeren maar deze is mij niet bekend.
De andere vijf toestellen (2 iPads, IPhone, desktop en laptop) zijn beveiligd.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je je licentie voor die iphone eens verwijderen via de Norton site en het daarna opnieuw proberen installeren?

Log je eerst in via Norton, selecteer het apparaat dat je niet meer gebruikt en klik op de 3 puntjes onder het apparaat. Klik vervolgens op licentie beheren en op het volgende scherm op Norton verwijderen en dan volgende. Klik ten slotte op ja in het bevestigingsscherm en nadien op gereed in het scherm Norton verwijderd.
Reputatie 1
Badge
Ik heb het toestel verwijderd volgens bovenstaande instructie.
Kan ik de beveiliging nu opnieuw installeren ?
Reputatie 7
Badge +4
Ja inderdaad, best via de link die ik in mijn eerste bericht stuurde.
Reputatie 1
Badge
Ik heb getracht de beveiliging terug te installeren maar krijg steeds de melding dat er een abonnement vereist is. Ik heb nochtans een abonnement voor 6 (5+1) toestellen.
Reputatie 7
Badge +4
Eddien kan je dit nu nog even opnieuw proberen aub? Grtjs.
Reputatie 1
Badge
Ik heb het nogmaals geprobeerd via bovenstaande link maar kom dan altijd op een Norton site terecht waar ik mij moet aanmelden. Dat is geen probleem want ik heb een login en paswoord bij Norton.
Als ik wil doorgaan met de installatie wordt mij echter nog steeds gemeld dat er geen licentie is of vraagt men mij een productsleutel van 25 tekens in te geven. Alvast dank voor de hulp.
Reputatie 1
Badge
Het is uiteindelijk dan toch gelukt !
Wanneer ik als partnercode "Proximus" ingaf is de installatie verder vlot verlopen.
Met moet dus goed opletten dat de partnercode "Proximus" is.
Bedankt voor de hulp !
Reputatie 7
Badge +4
Dank je voor de feedback FAZANT32, ik geef dit zeker door aan de betrokken diensten zodat dit kan aangepast worden op onze faq's .

Reageer