Vraag

Net gebeld door Proximus - korting 15€ gedurende één jaar

  • 9 November 2018
  • 9 reacties
  • 913 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties
Klopt het dat Proximus nu de trouwe klanten opbelt en een korting geeft van 15€/maand gedurende één jaar ?

Zonet gebeld door anoniem nummer met de vraag om 'ja' te zeggen als ik 15€ korting per maand krijg gedurende één jaar ???

Nog mensen ?

9 reacties

Lijkt mij eerder zeer verdacht maar daar kunnen de proximus medewerkers wel uitsluitsel over geven.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Dirk, kan je ons via een privébericht jouw klantnummer even doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Proximus mag mij altijd ook opbellen om mij 15€ korting te geven en het mag zelf langer zijn dan voor een jaar 🤞 ☺️
Reputatie 3
Badge +1
Heb al eens een jaar €5,- korting per maand gehad, maar na dat jaar ben je dan blijkbaar ineens geen vaste klant meer. €15,- p/mnd mogen ze me ook best geven hoor! Misschien dat ik dan nog even in huidige formule blijf
Wat dachten jullie van eens geen cadeautjes voor nieuwe klanten in plaats daarvan GEEN verhoging voor vaste klanten, tis maar een ideetje
Net bevestigingsmail gekregen, 15€ / maand gedurende een jaar.

Dank U Proximus
Bedankt om ons op de hoogte te houden.
Maar je maakt ons nu wel heel nieuwsgierig, is er ook een reden opgegeven waaraan je moet voldoen om deze toegekend te krijgen?
Badge
Deze informatie klopt. Ik heb daarnet zelf gebeld en het gaat om een korting van 10% gedurende 1 jaar voor de vaste klanten.
Ik denk dat je wel over een tuttimus pakket moet beschikken.
Had het wel gedacht, ze willen deze met oude packs, zoals ik o.a., onder druk zetten om de overstap te doen, eerst pikken ze de free mobiel Internet laptop/tablet af en dit is nu de volgende stap en wie weet wat is de volgende zet en als je teveel klaagt krijg je het antwoord dat je als je er niet mee kunt leven dat je mss de goedkopere scarlet eens kunt overwegen !!!!!!
Dag Martin, ik begrijp je standpunt. Ik zou ook nog liever mijn oud contract hebben gehad. Omdat mijn vorige werkgever mijn internet betaalde en ik van werk ben veranderd kwam ik ongewild in een duurdere formule. Buiten free mobiel Internet laptop was ook mijn digitale televisie gratis...

Reageer