Beste antwoord door Antoon1
Bekijk origineelMyProximus is leeg
Als ik inlog ( sedert vandaag ) op myproximus heb ik geen facturen, geen producten niets, leeg.
This topic has been closed for comments
Als ik inlog op MyProximus geeft deze aan dat er vandaag vanaf 11.30 uur onderhoudswerkzaamheden zijn. Misschien daardoor ?
Hier geen problemen, alles werkt.
Misschien helpt dit:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html
Misschien helpt dit:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html
Ja maar jij moet nog betalen zeker ( Yolo )... hahaha....
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.