Skip to main content
Beantwoord

Muziek streamen met Sonos hapert


Hallo, weet er iemand wat het probleem zou zijn? als ik muziek stream via sonos valt deze af en toe uit en dan weer aan. Dit duurt een minuut iedere keer. Zou dit aan snelheid van het internet liggen of aan de modem van proximus?

Beste antwoord door ElsJ

Katojade oh mijn excuses maar alles zou terug moeten werken nu. Ik heb u profiel lichtjes aangepast. Kan u eens uittesten of u nog steeds problemen ondervindt? Groeten Els
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

16 reacties

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 19 april 2018
Katojade u lijn zelf meet in orde, heeft u ook nog andere draadloze toestellen in gebruik? groeten Els

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 19 april 2018
2 keer Sonos, 2 gsm, 1 NAS, 1 tablet,
En My Anna van Eni, en ook nog van de zonnepanelen om de data te verzenden. Deze staan wel nooit allemaal tegelijk aan.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 19 april 2018
Katojade heeft de sonos zijn updates binnengehaald? Groeten Els

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 19 april 2018
Alle updates zijn gebeurd.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 19 april 2018
Katojade en heeft u eventueel al de toestellen al afzonderlijk getest om te kijken of u dezelfde problemen ondervind? Dus nas uit de modem halen zodat enkel de sonos acitef staat? Groeten Els

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 19 april 2018
Ja, dan blijft het haperen. Als ik de sonos ergens anders ( ander netwerk en modem) gebruik werkt hij wel goed.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 19 april 2018
Katojade en heeft u u modem al eens gereset? achteraan met pinnetje in resetgaatje voor een 20 tal seconden prikken? Groeten ELs

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 19 april 2018
Ja dat heb ik ook al gedaan. Helpt niks.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 19 april 2018
Katojade dat is vreemd en met internet en tv ondervindt u geen problemen. Groeten Els

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 19 april 2018
Soms gaat het downloaden ook traag. Voor de rest normaal.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 19 april 2018
Katojade ik zie echt geen problemen op de lijn. ik ga een kleine aanpassing doen dan gaat u wel even zonder signal vallen. Groeten Els

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 19 april 2018
Oei, was net naar een goede match aan kijken, gelukkig staan ze 3-0 voor en is het niet zo spannend meer. 😉

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 19 april 2018
Katojade oh mijn excuses maar alles zou terug moeten werken nu. Ik heb u profiel lichtjes aangepast. Kan u eens uittesten of u nog steeds problemen ondervindt? Groeten Els

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 19 april 2018
Zal dit morgen moeten testen, kindjes slapen nu, alvast bedankt.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 19 april 2018
Katojade geen probleem en hou ons op de hoogte. Groeten Els

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 23 april 2018
Hallo, alles werkt nu terug vlot, geen haperingen meer.