Beantwoord

Mijn producten zijn niet meer zichtbaar in MyProximus

  • 13 February 2018
  • 6 reacties
  • 552 Bekeken

Het is nu al meer dan een week dat ik de melding krijg : "Opnieuw proberen" als ik overzicht van mijn producten wens te raadplegen zowel via website MyProximus als via de app
icon

Beste antwoord door AkiW 7 March 2018, 16:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo, dossier nr 32919002 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten, Aw
Beste, wat is de stand van zaken ivm dit dossier aub? MyProximus werkt nog altijd niet goed
Ik zit met hetzelfde probleem al 5 weken .... door en door triest! Gelieve dit zo snel mogelijk op te lossen!

Met vriendelijke groeten,

Kristof
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, bij nazicht van uw dossier, heeft de bevoegde dienst dit probleem al opgelost op 23/02/2018. Kan u mij verduidelijken wat er precies nog niet goed werkt? Onze excuses voor het ongemak. Groeten, Aw
Beste,

Zoals u in bijgevoegd screenshot kan zien is er enkel Norton 5 beschikbaar als product en voor de rest is er dus ook geen verbruiksinfo beschikbaar over
- Vaste Lijn
- Mobiel abonnement van mijn vrouw
- Internet Maxi
- Cadeaufilm

Er kunnen ook geen opties gewijzigd worden voor:
- Vaste lijn
- Mobiel abonnement
- Internet Maxi
- Proximus TV (met Belgisch voetbal en International Sports)

Al twee keer werd ik van Premium club afgegooid zodat ik nu dus ook 750 punten kwijt ben ...

Opgelost is het dus allerminst.

Best even aan de klant vragen of hij kan kijken of het probleem wel degelijk opgelost is alvorens er zo maar van uit te gaan.

Ook de Employee korting via mijn werkgever is nog steeds niet in orde.

Met beleefde groeten
Kristof
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, dossier nrs 33204756 ( probleem producten niet zichtbaar) en 33204863 ( probleem Employee korting) zijn hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten, Aw

Reageer