Mails kunnen niet verzonden worden

  • 24 September 2018
  • 6 reacties
  • 410 Bekeken

Hallo, op mijn Mac had ik problemen met de mail, heb de instellingen moeten vernieuwen. Nu komen de mails binnen maar gaan ze niet buiten. Melding: "Bericht kan niet worden verstuurd via de server relax.proximus.be. Het afzendersadres ...@skynet.be is geweigerd door de server relax.proximus.be"
Ik meende nochtans alle instellingen juist te hebben ingesteld. Ergens een kleine detailfout?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
je kan de instellingen voor mail hier terugvinden als je twijjfelt eraan

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Hi Jonathan, bedankt voor je reactie.
Ik heb de instellingen ahv deze site al een paar keer geprobeerd. Ik krijg "de reactie van de server was: #5.1.3 Partial domain not allowed". Het lukt me dus nu ook weer niet.
Reputatie 7
Badge +4
krijg je een foutcode hierbij ?
meestal is dit toch nog een fout in de ingegeven info
Reputatie 6
Badge +3
De correcte server voor uitgaande post is relay.skynet.be (rela eindigend op een y). Want wanneer ik je eerste post lees zie ik dat relax.skynet.be getypt hebt wat geen correcte server is.
Ja maar dat zal wel een tikfout zijn aangezien TS deze link gevolgd heeft met instellingen waar dit wel correct aangeduid staat.
Reputatie 6
Badge +3
@Martin: Je kan gelijk hebben. Ik had het gewoon gemeld omdat dit mij opviel. Het is afwachten tot dat de topic starter terug een bericht plaatst.

Reageer