Vraag

Maestro 6042 aan -50%

  • 12 February 2018
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Geachte,
Ik heb reeds enkele pogingen ondernomen om een Maestro 6042 aan te schaffen. Volgens te lezen stond in de bijlage van de faktuur van de maand december 2017 konden we dergelijk toestel aanschaffen aan -50% (dus 24,99 Euro i..p.v. 49,99 Euro). Het oude toestel mochten we zelfs uitzonderlijk houden indien we dat wilden. Daarvoor moest ik contact opnemen met het gratis nummer 0800 22 850. Daar vernam ik dat ik het toestel moest afhalen in een verkooppunt van Proximus in mijn streek. In een verkooppunt in mijn streek vernam ik dat dit niet juist was. Ze konden me het toestel niet meegeven. In een interne nota van Proximus stond wel degelijk ik contact moest opnemen met het gratis nummer 0800 22 850 en dat het toestel zou opgestuurd worden met Bpost. Ik werd dus van het kastje naar de muur gestuurd met ander woorden.
Ik heb dit reeds eerder aangekaart in dit forum. Men zou dit even snel voor mij regelen. Niet dus. Ik kreeg wel een bericht dat het toestel, als ik het nog goed voorheb, op 22 januari 2018 zou geleverd worden met Bpost. Tot op heden is dat nog steeds niet gebeurd.
Nu, de actie loopt zolang er voorraad strekt en uiterlijk tot 31 maart 2018. Ik veronderstel dat de voorraad ondertussen al is uitgeput en ik mag fluiten achter het toestel.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Hpilippe,

Had je dan van Bpost een sms'je ontvangen met als leveringsdatum 22/01?

Groetjes,
Lorentz.
Neen, ik heb geen sms’je ontvangen van Bpost. Het was een bericht van een medewerker van het forum. Daarin stond dat Bpost het telefoontoestel zou leveren.
Groeten,
Philippe Tanghe
Reputatie 6
Badge +2
Waarom een Maestro 6042 ? Twist 304 Mono 29.99. De twist is draadloos. Ik ben daar zeer tevreden van, de batterij is ultra krachtig en laadt snel op. Het toestel kan gebruikt worden op verre afstand van het station. Zonder verlies aan kwaliteit van ontvangst ! Een aanrader !
Bedankt voor de tip. Ik zal dit overwegen.

Reageer