Hallo,
Maar dan een week geleden al een klacht gestuurd naar het proximus team en deze week nog een reminder maar nog steeds geen antwoord gekregen. Dan hier maar proberen. Zie hieronder mijn klacht:
Begin vorige maand heb ik mijn nieuwe iphone SE 128 geleverd gekregen. Toen was dit een exclusief web voordeel waarbij ik een éénmalige kost van €239 heb moeten betalen samen met een dataphone optie van €10 en een contract van 24 maanden.
Nu een goeie maand later ben ik aan het kijken om voor mijn vrouw een iphone SE 32 aan te schaffen met vernieuwing van haar abonnement ook voor 24 maanden net zoals ik gedaan heb.
Nu zie ik ineens dat de prijs van iphone SE serieus gedaald is. Meer specifiek voor het toestel dat ik een maand geleden geleverd heb gekregen is dit nu met een éénmalige kost van €179 ipv €239. Dit is een verschil van €60! Ik begrijp dat de prijzen zakken en dat dit met concurrentie te maken zal hebben maar op zo'n korte termijn voel ik mij als trouwe klant serieus in de val gelokt met de exclusieve web aanbieding die ik toen heb aangegaan.
Zowel ik als mijn vrouw zijn al jaren trouwe klant en verwachten we dat we hier op één of andere manier een compensatie voor kunnen krijgen aangezien het maar een goede maand geleden is. Misschien in de vorm van een waardebon (die ik dan gebruik bij de aanschaf van de SE voor mijn vrouw) of een tijdelijke maandelijkse korting op mijn huidig abonnement. Zo niet zie ik niet in waarom mijn vrouw als trouwe klant nog bij jullie moet blijven en zal zij al zeker overschakelen naar een andere provider aangezien zei geen verplichting heeft om bij jullie te blijven.
Wachtend op een positieve reactie!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.