Vraag

Klacht voor nalatige levering van product

  • 24 January 2018
  • 6 reacties
  • 197 Bekeken

Naar aanleiding van de voortdurende TV pannes vernam ik graag van Proximus hoe er gepland wordt om de gedupeerden van die voortdurende panne-toestand een compensatie te bezorgen,maar dan niet met een poging om er nog aan te verdienen door ons warm te maken voor betaalzenders waar heel wat Proxumusklanten geen boodschap aan hebben.

Persoonlijk heb ik het zo ongeveer gehad met Proximus die er niet in slaagt de contractuele service te bieden, maar er wel zonder probleem de facturen voor blijft sturen.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Gilbert, het spijt me dit te vernemen. Ervaar je nog steeds tv-pannes? Heb je hiervoor reeds contact gehad met de technische dienst? Zoja, welke oplossing werd er aangeboden. Groetjes Freya
Dag FreyaVR,
Bedankt voor je reactie.
Inderdaad, de storingen duren reeds van met de algemene panne van een paar weken geleden waarvan de pers berichtte, en ze zijn er nog steeds dagelijks. We slagen er niet in ook maar één programma volledig te bekijken, TV nieuws, Thuis, Salamander, ... Het lijkt me niet zinvol om de technische dienst te contacteren daar de storingen op meerdere plaatsen voorkomen en het duidelijk een groter probleem betreft dat Proximus blijkbaar niet opgelost krijgt.
Indien dit zo verder gaat maakt een TV abonnement zichzelf overbodig.
Droetjes, Gilbert
Reputatie 7
Badge +4
Hey Gilbert,

Ik heb je lijn even utigemeten en zie daar in elk geval geen storing, dit wil zeggen dat het signaal goed toekomt tot je modem. Heb je de decoder en de modem al eens volledig opnieuw opgestart volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html ? Indien de herstart geen oplossing geeft kan je hier of via een prive bericht naar Het Proximus Team laten weten wat er juist gebeurt als je een opname wil bekijken ? Krijg je een bepaalde foutmelding?
Beste Samuel.D
Zaterdag heb ik uiteindelijk toch mar de helpdesk gebeld. De, overigens zeer vriendelijke persoon die mij te woord stond deed me, weer eens, de decoder uitzetten en gedurende 20 seconden met een tandenstoker in het gaatje naast de aan/uitknop achteraan de decoder duwen. Hij bleef er ook bij dat er zeker wat scheelde met de netwerkkabel, en dat die misschien wel aan vervanging toe was. Na de hiervoor beschreven actie werkte het wel weer, maar niet veel later kwamen de storingen weer terug. Ik heb dezelfde procedure toegepast en nu werkt het weer zoals het moet.
Toch lijkt het ons dat er, na ons contact met de helpdesk, bij Proximus iets ondernomen werd om de problemen met de lijn op te lossen, want, ondanks het feit dat onze netwerkkabel niet vervangen werd, konden we gisteren weer eens een avondje TV kijken zoals we dat eigenlijk verwachten.
Ik geef je ook nog mee dat we op de ca 4 jaar dat we bij Proximus klant zijn, reeds te veel periodes van storingen hebben meegemaakt om het nog plezant te vinden.
Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +4
Gilbert, goed om te horen dat het uiteindelijk is opgelost geraakt, volgens mij was er toch iets mis op de verbinding tussen je modem en decoder, door het herstarten van de toestellen zoals je met mijn collega hebt gedaan is het dus opgelost geraakt! Ik hoop alvast dat je geen storingen meer moet ondervinden en dat je nog veel geniet kan hebben van de Proximus Tv.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ellen 1989, stuur je ons klantgegevens (in privébericht https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) voor nazicht?
Grt, HeidiE

Reageer