Beste antwoord door Joel M
Bekijk origineelKadofilm
Ik heb een kadofilm bekeken en nu word hij aangerekend en normaal is hij toch gratis?
Hallo Max, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Ja dat zou ook wel beter kunnen. Ik heb iedere maand een cadeaufilm. Er zou een systeem moeten zijn dat die films bij rechthebbenden op nul staat bij bestelling op het menu.
Ik durf die cadeaufilm al niet nemen omdat er inderdaad steeds een tarief bij staat.
En eenmaal aangerekend krijg je weer gedoe, mailen, bellen ect...
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.