Beste,
in het menu zie ik staan dat we 3 kadofilms ter beschikking hebben.
onder het menu on demand/films zie ik echter nergens "mijn kadofilms" of "blockbusters" staan waaruit ik kan kiezen.
Hoe kan ik deze kadofilms opgebruiken?
Bedankt!
Beantwoord
Kadofilm
Beste antwoord door ThomasP
Kijk ook even op volgende topic voor het verschil tussen de Kadofilm en de gratis credit voor film op aanvraag.
@KoenH, de reden dat kadofilm niet zichtbaar voor je is, is omdat je geen Familus of Tuttimus pack hebt. Ik stuur je vraag even door naar een collega om na te gaan of het interessant is om je over te schakelen. Ze zullen je hierover telefonisch contacteren.
@Johan72, ik zie dat je recent bent overgeschakeld naar een Familus maar dat dit order nog niet volledig voltooid is. De dienst is dus nog niet volledig actief. Ik maak een ticket op om dit in orde te maken. In tussentijd heb ik de kadofilm al geactiveerd zodat je er volgende week meteen gebruik van kan maken! 😉 Je zal mogelijk wel even je decoder moeten herstarten vooraleer de optie actief komt te staan.
Je vindt de rubriek kadofilm terug via: Menu -> shop > op aanvraag > films > mijn kadofilm.
Bekijk origineel@KoenH, de reden dat kadofilm niet zichtbaar voor je is, is omdat je geen Familus of Tuttimus pack hebt. Ik stuur je vraag even door naar een collega om na te gaan of het interessant is om je over te schakelen. Ze zullen je hierover telefonisch contacteren.
@Johan72, ik zie dat je recent bent overgeschakeld naar een Familus maar dat dit order nog niet volledig voltooid is. De dienst is dus nog niet volledig actief. Ik maak een ticket op om dit in orde te maken. In tussentijd heb ik de kadofilm al geactiveerd zodat je er volgende week meteen gebruik van kan maken! 😉 Je zal mogelijk wel even je decoder moeten herstarten vooraleer de optie actief komt te staan.
Je vindt de rubriek kadofilm terug via: Menu -> shop > op aanvraag > films > mijn kadofilm.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.