Beantwoord
Internet snelheid veel lager dan we betalen
Wij hebben internet maxi, ik zou rond de 100 mbs download en 15 mbs upload moeten hebben maar wij krijgen maar rond de 12 mbs download en 3.5 upload?
Beste antwoord door HadewychT
Beste,
Omwille van technische redenen is je lijn op 16.5mbps aangesloten. We hebben wel een automatisch systeem, DLM genaamd, dat de lijn constant in het oog houdt, ook in relatie met de andere lijnen in de buurt. Dit systeem zal de snelheid van uw lijn ook verhogen indien mogelijk.
Op dit ogenblik synchroniseert je lijn op 20mbps en ik heb opnieuw een update gevraagd, waardoor ze eventueel kan verhogen naar 25mbps, de hoogst mogelijke limiet op dit ogenblik voor uw lijn.
Je zal deze snelheid echter niet exact terugvinden in een snelheidstest omdat die ook afhankelijk is van verschillende omstandigheden, zoals oa, je PC en of je test via een draadloze verbinding (trager) of via kabel (sneller).
Groeten,
Hadewych
Bekijk origineelOmwille van technische redenen is je lijn op 16.5mbps aangesloten. We hebben wel een automatisch systeem, DLM genaamd, dat de lijn constant in het oog houdt, ook in relatie met de andere lijnen in de buurt. Dit systeem zal de snelheid van uw lijn ook verhogen indien mogelijk.
Op dit ogenblik synchroniseert je lijn op 20mbps en ik heb opnieuw een update gevraagd, waardoor ze eventueel kan verhogen naar 25mbps, de hoogst mogelijke limiet op dit ogenblik voor uw lijn.
Je zal deze snelheid echter niet exact terugvinden in een snelheidstest omdat die ook afhankelijk is van verschillende omstandigheden, zoals oa, je PC en of je test via een draadloze verbinding (trager) of via kabel (sneller).
Groeten,
Hadewych
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.