Vraag

In game problemen Guild Wars 2

  • 15 December 2017
  • 28 reacties
  • 1741 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Zelfde probleem. Al Proximus support gebeld en het enige wat ze kunnen doen is modem resetten.
Probleem niet opgelost. Elke keer toen ik zei dat er een heleboel mensen dit probleem hebben en allemaal klant bij Proximus zijn het gewoon genegeerd. Als zoveel mensen een probleem hebben dan gaat een modem reset niet helpen. Ook had ik zelf al verschillende keren dit geprobeerd. Fix het probleem anders stap ik over. Het heeft geen zin klant te blijven bij jullie als ik niet eens kan gamen op het internet waarvoor ik betaal.
Ook ik heb dit probleem.
Ik heb hetzelfde probleem... Ik heb een BBOX3 Technicolor.

Ik ben de auteur van de post (https://en-forum.guildwars2.com/discussion/20809/the-reason-behind-the-lag-spikes-were-experiencing-belgium/p1) op het internationale forum.

Zoals je op de post kunt zien, is het op het niveau van de eerste hop of routing dat er een probleem is, de rest van de sprongen lijken correct te zijn. Merk ook op dat de Arena Net-servers recentelijk zijn veranderd in Amazon Web Service, wat toevallig de problematische server is.
Mijn pingplotter:

Reageer