Vraag

Herbekijken aflevering lukt niet

  • 25 August 2018
  • 5 reacties
  • 532 Bekeken

Sinds enkele weken hebben we proximus tv. Ik heb ook de bundel all kids genomen.
Mijn dochter kijkt graag naar Studio 100 go. Zoals vele kinderen wil ze graag een bepaalde aflevering meer dan 1 keer zien. Maar in sommige gevallen wil dit niet lukken.
Ofwel krijg je gewoon geen beeld (zwart) ofwel krijg je dit te zien: foute code sto_2 nadat ze herbeginnen heeft gekozen. Lukt ook niet als je verder kijken kiest.
Hoe komt dit en/of hoe kunnen we dit verhelpen?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je me aub je lijn- of telefoonnummer sturen via PB zodat ik het voor je kan nakijken ?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Ik ga dit laten nakijken door Studio 100. Kan je me volgende info nog doorgeven die zij nodig hebben, nl :

Login (MyProximus login email)

Merk en model van het toestel waarop je het probleem hebt (bv. iPad, 3de generatie)

Gaat het over streaming of over een lokaal gedownload bestand?

Vrije schrijfruimte van het toestel

Tijdstip van het probleem
We hebben sinds 30 juli proximus tv. En het probleem doet zich nu 2 weken voor. We kijken enkel via onze tv. Een Samsung tv van 6 jaar oud. We zijn volledig nieuwe klant, dus installatie is ook nieuw. Op de iPad en dergelijke nog niet geprobeerd.
Mijn proximus login: [Edit Wim]
BV. Ze kijkt vandaag naar een aflevering van piet piraat, en morgen wil ze die opnieuw zien en het lukt niet meer.
Hopelijk hiermee beter geïnformeerd te zijn.
Tip: stuur zo weinig mogelijk privé gegeven door op een openbaar forum maar beter via eenPrivébericht sturen (klik hier) om eventuele misbruiken te vermijden.
Reputatie 7
Badge +4
Dankjewel voor de info. Ik heb de info doorgestuurd naar studio 100 voor nazicht. We houden je op de hoogte.

Reageer