Beantwoord

Geen internet

  • 26 April 2017
  • 47 reacties
  • 1206 Bekeken


Toon eerste bericht

47 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Gisterenavond omstreeks 23.00 uur weer complete uitval gehad van mijn modem. Na 5 minuten weer zelf opgestart. Hetzelfde verhaal van 1 maand geleden. Geachte PX kunnen jullie dit even nakijken wat de reden hiervan kan zijn. Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,

Ik zie inderdaad 1 verbreking op een hele maand. Ik weet niet meteen de reden hiervoor maar ik stel vast dat je ons laat weten als dit frequenter moest voorvallen. Alvast onze excuses. Groeten, Jimmy

Hou het in de gaten.
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,

Ik zie inderdaad 1 verbreking op een hele maand. Ik weet niet meteen de reden hiervoor maar ik stel vast dat je ons laat weten als dit frequenter moest voorvallen. Alvast onze excuses. Groeten, Jimmy

Hallo Jimmy,
Deze morgen alweer een complete uitval van 5 minuten. Weer een opstart zelf. Kan iemand van PX eens nakijken war de reden is. De vorige was maar 10 dagen geleden. Alvast bedankt.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Antoon, ik bemerk inderdaad verbrekingen met een interval van een zestal dagen, beginnend op 11 maart, en uitgezonderd deze ochtend, steeds 's nachts. Heb je op je binneninstallatie een toestel dat dan (automatisch) ingeschakeld wordt? De lijn meet tot op je modem, net zoals voorheen, immers goed uit.

Er zijn bij mij 2 x GSM en 2 x IPad's aangesloten op WiFi. En die blijven ingeschakeld ivm opladen toestel. En dit is al een tijdje zo. Verder niets ingeschakeld. Dit is al langer aan de gang dan 11 maart. Zie dit forum item. En elke keer heeft PX een reden dat het niet door PX komt. Maar uitval is het en heb niets aangepast.
Reputatie 7
Badge +4
Antoon, als je een complete uitval van je signaal hebt, heb je dan al eens gekeken wat de status van de lampjes op je bbox is, vooral het DSL lampje dan? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +1
Antoon, als je een complete uitval van je signaal hebt, heb je dan al eens gekeken wat de status van de lampjes op je bbox is, vooral het DSL lampje dan? MVG, Wim

Hallo Wim,
Let daar niet speciaal op. Alles valt uit, internet, TV. Blauwe lampjes zijn uitgevallen. Welke weet ik niet precies. Maar naar een paar minuten begint alles weer te knipperen en uit zich zelf een volledige herstart. Zal er volgende keer op letten.
Mvg, Antoon
Je DSL lampje op de bbox3 zal dan ook wel niet meer continu oplichten, 't zal zoeken worden langs welke kant het probleem zit naar de kant van Prox toe bv poort van de DSL Kaart in de ROP of naar uw kant toe DSL splitter/filter of bbox/modem zelf !!!
Reputatie 7
Badge +1
Happy House verhaal. Alles, splitter en modem, is 2,5 jaar geleden door PX geïnstalleerd. Hebben al een keer ROP aangepast als ik me kan herinneren. Dit was bij een volledige telefoonuitval. Dus ik,weet het niet meer.
Dat zal opzoekwerk worden voor de Proximus specialisten.
Reputatie 7
Badge +1
Antoon1 heeft u nog steeds problemen? Via onderstaande link kan u een happy house technieker boeken. Groeten Els

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_happy_house_new/particulieren/producten/r-orphans/forms/happy-house.html


Hallo Els,
Op dit moment niet. Heb ik weer problemen meld ik dit.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Ok is goed.

Bedankt voor het bericht. Het ergste waar ik,op dit moment mee zit is mijn factuur van PX maand maart en niemand die hier iets aan doet. Zal wel weer een 0800 nummer worden maar waar is dit forum dan voor.
Reputatie 7
Badge +1
Beste,
Ik heb hiervoor een dossier 33456456 aangemaakt voor de financiële dienst met de vraag waarom u nog steeds geen factuur van maart heeft ontvangen.
Zij zullen het nakijken en in orde maken.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël

Hallo Joel. Bedankt. Wacht af. Prettige dag verder. Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Antoon1 heeft u nog steeds problemen? Via onderstaande link kan u een happy house technieker boeken. Groeten Els

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_happy_house_new/particulieren/producten/r-orphans/forms/happy-house.html


Hallo PX,

Om 21.15 uur weer een complete uitval. Alle blauwe lichtjes gedoofd van de modem op het power lampje na dat gewoon bleef branden. Na 5 minuten weer de opstart vanzelf en alles doet het weer. Nu wordt het echt tijd dat PX dit probleem eens aanpakt.
Heb de 0800 gebeld, maar dat was tuut, tuut, tuut.
Wordt nu verdomme echt tijd PX dat jullie dit oplossen.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Hallo PX.
Hoe staat het nu. Nog steeds geen reactie ontvangen. Kan toch niet waar zijn dat ik minimaal 1 keer per maand met dit probleem ga zitten. We leven in de 21 ste eeuw. Alvast bedankt.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
hi antoon, ik heb je lijn nogmaals gecontroleerd maar de fysieke lijn geeft geen problemen weer
aangezien je modem zelf volledig uitvalt kunnen we echter wel deze hiervoor eens omruilen

mvg
jonathan


Hallo Jonathan,

Bedankt. Kijk wel verder. Eerst geven jullie aan dat er s'nachts onderbrekingen zijn en als dit weer voorvalt dit te melden en dan krijg je dit antwoord en als je er een melding van maakt.

Groetjes, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon, ik stel anders voor om eens iemand van ons expert team langs te sturen om je probleem ter plaatse te controleren. MVG, Wim
Hallo Wim,
Laat het aan jullie over.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon, Ik heb toch nog eens je situatie bekeken en besproken met collega's, vermoedelijk gaat je probleem enkel je bbox zijn aangezien deze blijkbaar uit zichtzelf herstart zoals je zelf had verklaard. We kunnen deze omruilen via een ups punt. Kan ik via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je gsm nummer krijgen alsook de code van een ups punt in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL ? MVG, Wim

Waarom geen Happy House bezoek ? Kan hij voor de zekerheid al een nieuwe modem meebrengen.
Reputatie 7
Badge +1
Antoon, je kan zelf een Happy house bezoek aanvragen via volgende link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html?keymatch=happyhouse-result
Hallo,Samuel,

Vanavond om 23.25 uur alweer een uitval van mijn modem. Wordt nu wel echt tijd dat jullie hiervoor komen. Te gek voor woorden dat ik iemand moet vragen. Jullie moeten dit komen oplossen. Daar betaal ik mijn abo geld voor.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +4
Hi Antoon, Wat Samuel bedoelt is dat je via die link een happy House bezoek kan boeken.. Ik kan het ook voor jou inboeken als je me doorgeeft welke dagen voor jou het beste passen . Mvg Sabine
Reputatie 7
Badge +1
Antoon1 u mag vrijdag onze technieker verwachten tussen 8 en 12u. Normaal gesproken zijn hier geen kosten aan verbonden. Groeten Els
Hallo Els. bedankt voor deze goede service. Heb al een bericht ontvangen van afspraak van vrijdag.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Antoon1 Blij dat te horen. Groeten Els
Hallo Els,
Vandaag is de modem bbox-3 vervangen. Dank voor dit. Lijkt wel dat het internet wat langzamer is. Met speedtest Ookla-30 Mbps en PX-30.5 Mbps op de laptop. Zit maar 3 meter van de modem. Vorige had een snelheid van PX-45 Mbps op dezelfde plaats. Heeft iemand hier een verklaring voor of kan PX dit aanpassen. Alvast bedankt.
Mvg, Antoon
lagere snelheid zou iets kunnen te maken hebben met de DLM, die weer zal proberen de lijnsnelheid te verhogen zoals vroeger, dit kan weldra gebeuren.
Doe je die test via een utp kabel want via wifi is dit moeilijker om te vergelijken met vroeger zeker op wifi-2.4.

Reageer