Beste antwoord door Stefanie71
Bekijk origineelGeen geluid op NatGeo
Sinds gisteravond heb ik geen geluid op National Geographic, ligt dat probleem bij NatGeo, bij Proximus of ben ik de enige?
Hier hetzelfde probleem, sinds gisteren geen geluid meer op nat. Geographics. Decoder al een gereset, geluid instellingen aangepast enz... zonder resultaat!!! Ik vermoed dat dit een algemeen probleem is.
via de proximus tv applicatie is er wel geluid bij mij.
anders moet je eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 aangezien hier op zondag op het forum normaal niet gereageerd wordt door prox team.
anders moet je eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 aangezien hier op zondag op het forum normaal niet gereageerd wordt door prox team.
Net gebeld naar de helpdesk, er zou een technisch probleem zijn bij nat. Geographic.
Misschien via de mogelijkheid met ondertitels te kijken ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Druk op OK en klik dan op "Ondertitels" of "Gesproken taal en ondertitels". Probeer een ander audiospoor en bevestig. Misschien werkt dat.
Ja ok, maar zonder geluid en met ondertiteling ben je toch tijdelijk geholpen.
Kan trouwens nog gelegen zijn aan de Dolby instellingen ?
Of HDMI kabel en geluidsinstellingen ?
Heb eens gesurft op probleem: heb je al gereboot ? T'is maar een probeersel...
is blijkbaar veel voorkomend op NatGeo, lost wellicht zichzelf op.
deze midddag heb ik dit inderdaad geprobeerd maar nu kijk ik toch tussendoor via pc naar tv met klank ,
Nu is het weer in orde, probleem lag blijkbaar bij NatGeo
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.