Geen beeld meer

  • 13 February 2017
  • 29 reacties
  • 915 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

036772570
Reputatie 7
Badge +4
Kan je ons via en privé bericht je klantnummer of telefoonnummer doorsturen ? Dan kijk ik het even na. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht
Geachte,
Wij hebben dit allemaal al gedaan.(gereset)
Ik kijk tv via ipad tv overal. Dat is natuurlijk niet hetzelfde
Ik probeerde dat aan de telefoon ook uit te leggen maar ik moest en zal eerst alles resetten en dan is dat in orde zeiden ze. Ik zit nog altijd zonder beeld ( nu 4 u al geen beeld)
Op mijn vorig adres had ik daar ook last van en toen mochten we onze box en router omwisselen.
Daarna even goed gegaan maar na een tijdje weer hetzelfde probleem. We zijn nu verhuisd.
Ze zijn proximus komen aansluiten. Alles gaat goed en nu weer dit probleem
Reputatie 7
Badge +4
Dag Debbie,

Kan je eens en reset doen van bbox ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

en hier na en reset van de decoder ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Indien het probleem blijft terug komen kunnen we best eens en afspraak inplannen voor en happyhouse technicus

www.proximus.be/happyhouse

Mvg, Robrecht

Reageer