Nadat alles is uit getrokken en terug op is gestart. Is er nog steeds geen beeld.
Aan wat kan het liggen, volgens jullie is de lijn goed? We zijn er al 5 jaar mee aant sukkelen. We hebben een nieuwe box en router en nog ontstaat dit probleem. En meestal s avonds en s andere daags heb ik weer tv.
Bladzijde 2 / 2
036772570
Kan je ons via en privé bericht je klantnummer of telefoonnummer doorsturen ? Dan kijk ik het even na. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Robrecht
Mvg, Robrecht
Geachte,
Wij hebben dit allemaal al gedaan.(gereset)
Ik kijk tv via ipad tv overal. Dat is natuurlijk niet hetzelfde
Ik probeerde dat aan de telefoon ook uit te leggen maar ik moest en zal eerst alles resetten en dan is dat in orde zeiden ze. Ik zit nog altijd zonder beeld ( nu 4 u al geen beeld)
Op mijn vorig adres had ik daar ook last van en toen mochten we onze box en router omwisselen.
Daarna even goed gegaan maar na een tijdje weer hetzelfde probleem. We zijn nu verhuisd.
Ze zijn proximus komen aansluiten. Alles gaat goed en nu weer dit probleem
Wij hebben dit allemaal al gedaan.(gereset)
Ik kijk tv via ipad tv overal. Dat is natuurlijk niet hetzelfde
Ik probeerde dat aan de telefoon ook uit te leggen maar ik moest en zal eerst alles resetten en dan is dat in orde zeiden ze. Ik zit nog altijd zonder beeld ( nu 4 u al geen beeld)
Op mijn vorig adres had ik daar ook last van en toen mochten we onze box en router omwisselen.
Daarna even goed gegaan maar na een tijdje weer hetzelfde probleem. We zijn nu verhuisd.
Ze zijn proximus komen aansluiten. Alles gaat goed en nu weer dit probleem
Dag Debbie,
Kan je eens en reset doen van bbox ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
en hier na en reset van de decoder ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Indien het probleem blijft terug komen kunnen we best eens en afspraak inplannen voor en happyhouse technicus
www.proximus.be/happyhouse
Mvg, Robrecht
Kan je eens en reset doen van bbox ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
en hier na en reset van de decoder ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Indien het probleem blijft terug komen kunnen we best eens en afspraak inplannen voor en happyhouse technicus
www.proximus.be/happyhouse
Mvg, Robrecht
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.