Hallo,
Mijn internet valt geregeld uit. Het enige dat werkt, is mijn (Lenovo) laptop opnieuw opstarten. "Probleem oplossen" helpt niet, de "Wifi"-knop uit- en aanzetten helpt ook niet. Lang wachten helpt ook niet.
Ik moet in een uur tijd meerdere keren mijn laptop heropstarten. Dat is niet normaal...
Iemand een oplossing?
Zo veel te beter, je hebt net het zelfde voor als wat ik voorgehad heb, maar 't zou kunnen dat het nog even terug komt en weer verdwijnt vooraleer het volledig opgelost is, zoals het bij mij het geval was, raar maar waar ☺️
Het is verdwenen. Ik had er een paar dagen last van, maar nu lijkt het voorbij?
Toch bedankt voor de reacties.
Toch bedankt voor de reacties.
Mijn internet valt geregeld uit. Het enige dat werkt, is mijn (Lenovo) laptop opnieuw opstarten. "Probleem oplossen" helpt niet, de "Wifi"-knop uit- en aanzetten helpt ook niet. Lang wachten helpt ook niet.
Ik moet in een uur tijd meerdere keren mijn laptop heropstarten. Dat is niet normaal...
Iemand een oplossing?
Misschien eens kijken of er geen nieuwe driver update is voor de Wifi van uw laptop.
ter bijkomende info kijk toch ook eens je internet verbindingstijden eens na of er dar ook niet geregeld onderbrekingen zijn >
https://www.proximus.be/wps/myportal/myBillAndUsage/myConnectionTimes
normaal gezien als je modem blijft opstaan moet je daar per dag 24u zien staan.
https://www.proximus.be/wps/myportal/myBillAndUsage/myConnectionTimes
normaal gezien als je modem blijft opstaan moet je daar per dag 24u zien staan.
ik had dit een tijd geleden ook dit probleem op mijn ene laptop HP onder windows 10 (op de andere HP laptop ook windows 10 niet) deze methoden hebbe bij mij niets verder geholpen, wonder boven wonder , zonder er zelf maar iets aan te doen is dit bij mij ineens vanzelf verdwenen, mss door de updates van windows 10 ……!
Ter info:
https://support.lenovo.com/be/nl/solutions/ht502846
Met een oude HP laptop Windows Vista -> 7 -> 10 gaf methode 2 een oplossing om het af en toe verbreken van de WiFi verbinding uit de wereld te helpen
https://support.lenovo.com/be/nl/solutions/ht502846
Met een oude HP laptop Windows Vista -> 7 -> 10 gaf methode 2 een oplossing om het af en toe verbreken van de WiFi verbinding uit de wereld te helpen
Dag Koen,
kan ik via deze link je klantennr of vaste lijnnr krijgen?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Zoals Martin zei, heb je dit op andere apparaten ook?
MVG,
Wim
kan ik via deze link je klantennr of vaste lijnnr krijgen?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Zoals Martin zei, heb je dit op andere apparaten ook?
MVG,
Wim
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.