Heb 2 tv decoders aangesloten,nu er eentje niet meer zo goed functioneert wil ik deze vervangen,maar na installatie van de "vervangende decoder"krijg ik geen HD,melding: dat ik te weinig bandbreedte heb......Ik moet dus de "vervangen decoder" van mijn lijn krijgen,kan ik dit zelf doen of moet ik proximus dat laten doen?
groeten,
Luc
icon
Beste antwoord door HadewychT 6 September 2018, 21:01
je kunt dit zelf doen voor al je decoders (door te bellen naar het gratis nummer 0800 99 696 > bron) maar mss gemakkelijker als je dit door iemand van het proximus team hier laat doen voor de specifieke decoder die je wilt van de lijn halen
Wij zullen dit moeten doen voor u. Kan u ons via PB je lijnnummer en de serienummers (SN) of mac-adressen van de decoders die nu aangesloten zijn, doorgeven ? Die vind je op de sticker achteraan of onderaan op de decoder.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.