Skip to main content
Vraag

Decoder gekoppeld aan verkeerd lijnnummer


Ik heb net een nieuwe decoder gekregen maar deze is gekoppeld aan een verkeerd lijnnummer met als gevolg dat ik mijn opnames niet kan bekijken. Hoe kan dit aangepast worden?

4 reacties

Martin
  • 33205 reacties
  • 7 april 2018
Je kunt die ook zelf de-registreren door te bellen naar 0800 99 696
en dan kun je daarna zelf je lijnnummer invoeren op het moment er om gevraagd wordt bij de opstart procedure.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 7 april 2018
Dag Lenny, onder welk lijnnummer staat de decoder nu gekoppeld (kan je zien op de decoder onder "instellingen" - "mijn account"), en onder welk lijnnummer zou de decoder terecht moeten komen?

Heb je bij eerste opstart een verkeerd lijnnummer ingevoerd, of leek er al iets ingesteld?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 7 april 2018
Ik heb bij de opstart geen lijnnummer moeten ingeven, dit leek al ingesteld. Deze staat nu op 032373195 en zou moeten komen te staan op 036059981.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 7 april 2018
Ok, bezorg je via privébericht nog even het MAC-adres van de decoder? Dan doe ik het nodige om deze af te melden.