Checking hdd
Belgacom hd recorder blijft staan op checking hdd. Heb al volledig gereset, maar geraakt niet verder dan dit. Iemand nog een idee?
A
Hey Sandra,
Kan je me even via privébericht je klantennummer geven? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
We gaan waarschijnlijk best je decoder vervangen dan.
Groetjes,
Wenzel
Kan je me even via privébericht je klantennummer geven? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
We gaan waarschijnlijk best je decoder vervangen dan.
Groetjes,
Wenzel
Hey, hoe is dit opgelost geraakt? Heb nu hetzelfde probleem en resetten helpt niet.
Dag Virgini, indien je nog niet zou gebeld hebben naar onze diensten, kan ik je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen via privé, dan bekijk ik je probleem. MVG, Wim
neen in dit geval inderdaad niet best morgen afwachten als de proximus medewerkers dit lezen en het verder kunnen opvolgen wat er eventueel aan te verhelpen is.
Je kan morgen ook eventueel eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800
Je kan morgen ook eventueel eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800
Nee, een v4. Zal dus nie lukken vrees ik.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.