Ik sukkel met disconnects (bbox 3) en daardoor heb ik soms geen internet en Belgacom-TV. Het start wel zichzelf weer op.
Ik heb dan zelf 2 x een lijntest gedaan en daar kreeg ik de melding dat de test niet kon uitgevoerd worden maar dat er een technische interventie (of toch iets in die aard) zou gebeuren.
Ik heb dan naar 0800 22 800 gebeld maar de operator kon me geen info geven over die interventie. Hij kon ook geen disconnects terugvinden maar hij geloofde me wel.
Ik moest de modem uit het stopcontact trekken en ook de kabel. Als het daarna bleef terugkomen moest ik terugbellen.
Vandaag heb ik helaas regelmatig disconnects gehad.
Nu zie ik dat er toch een afspraak gepland is want ik heb een bericht gekregen in 'my e-services'. Ik hoef niet thuis te zijn en het betreft een herstelling.
Bij datum staat er 'Uw SLA zal gerespecteerd worden'. Weet iemand wat dit wil zeggen?
Ik hoop dat mijn problemen na die interventie van de baan zijn.
Alvast bedankt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.