Beantwoord

Betalen SMS berichten Messenger vroeger gratis?

  • 19 December 2017
  • 14 reacties
  • 818 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste
Heb bericht gekregen nu Betalen SMS berichten Messenger vroeger gratis?En telefoneren was ook gratis?op smartfon.
grtjs joan uit schoten
icon

Beste antwoord door AzizA 4 January 2018, 12:12

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 2
Badge
Weet iemand hier meer van?
Enkel ter info: Als er hier geen reactie moest komen op de lange duur zou je de vraag ook eens kunnen stellen of het bij proximus nog gratis is.
vragen doorgeven als volgt:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

PS: - Facebook heeft in een update een tijd geleden van haar Messenger-app wel mogelijk gemaakt om gratis over het internet te bellen met je Facebookvrienden.
- Het zou in ieder geval moeten gratis zijn als je niet via mobiel internet werkt maar via vast internet of wifi hotspot fon bvb aangezien deze messenger service over internet verloopt.
Reputatie 2
Badge
ok wacht nog even af tot er meer raad komt grtjs joan
Reputatie 7
Badge +4
Beste Joan, kan je je vraag even verduidelijken? Welk bericht heb je precies gekregen via welk kanaal? Groejtes Freya
Reputatie 2
Badge
Beste
Van facebook zelf elke dag bijna een bericht betalen voor sms en telefoneren je moet bevestiggen dat je er mee akkoord gaat anders kun je niet op messinger of facebook?
Groetjes joan
Reputatie 7
Badge +1
Beste Joan, kan je je vraag even verduidelijken? Welk bericht heb je precies gekregen via welk kanaal? Groejtes Freya
Hallo Freya. Simpele vraag moet je nu voor een bericht met foto verstuurd via Messenger betalen of niet. Alvast bedankt voor het antwoord.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Joan, kan je daar een screenshot van versturen in een privébericht ? Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +1
Beste Joan, kan je je vraag even verduidelijken? Welk bericht heb je precies gekregen via welk kanaal? Groejtes Freya
Hallo Freya. Simpele vraag moet je nu voor een bericht met foto verstuurd via Messenger betalen of niet. Alvast bedankt voor het antwoord.
Mvg, Antoon


Hallo PX. Waarom krijg ik,van jullie geen antwoord meer. Heb al een paar vragen gesteld en geen antwoord. Alvast bedankt.
Reputatie 2
Badge
Beste
Dit bericht krijg ik als ik inlog op facebook.
Hallo, ik ben Mark, de directeur van Facebook. Hallo iedereen, het lijkt erop dat alle waarschuwingen echt zijn. Facebookgebruik kost geld. Als u deze reeks naar 18 verschillende van uw lijst verzendt, is uw pictogram blauw en is het voor u gratis. Als je me niet gelooft, morgen om 18.00 uur is Facebook gesloten en om het te openen moet je betalen. Dit is allemaal bij wet. Dit bericht is om al onze gebruikers te informeren dat onze servers recentelijk erg overbelast zijn geweest. We vragen uw hulp om dit probleem op te lossen. We vereisen dat onze actieve gebruikers dit bericht doorsturen naar elk van de mensen in uw lijst met contactpersonen om onze actieve Facebook-gebruikers te bevestigen. Als u dit bericht niet naar al uw Facebook-contacten verzendt, blijft uw account inactief met als gevolg dat al uw contacten verloren gaan zonder dat dit bericht wordt verzonden. Uw SmartPhone wordt binnen 24 uur bijgewerkt, heeft een nieuw ontwerp en een nieuwe kleur voor de chat. Beste Facebook-gebruikers, we gaan deze dag een update voor Facebook doen van 23:00 uur tot 05:00 uur op deze dag. Als u dit niet naar al uw contacten verzendt, wordt de update geannuleerd. Je hebt niet de mogelijkheid om te chatten met je Facebook-berichten. U zult het tarief moeten betalen, tenzij u een frequente gebruiker bent. Als je minstens 10 contacten hebt, stuur deze sms dan en het logo wordt rood om aan te geven dat je een gebruiker bent Bevestigd ... We maken het gratis af. Morgen beginnen ze de berichten voor Facebook te verzamelen voor 0,37 cent. Stuur dit bericht door naar meer dan uw 9 contacten en het is gratis voor het leven voor u. Kijk en de bal wordt groen. Doe het en u zult zien dat Facebook nu gratis is.Vanaf zaterdagochtend wordt Facebook verschuldigd. Als je ten minste 10 contacten hebt, stuur je dit bericht. Zo zien we dat je een fervent gebruiker bent en wordt je logo blauw ( ) en blijft het gratis. Zoals vandaag in de krant besproken. Facebook kost 0.01ps per bericht. Stuur dit bericht naar 10 personen. Als je dit doet, wordt het licht blauw, anders activeert Facebook de facturering.
grtjs joan
https://www.hoaxmelding.nl/hoax/hallo-ik-ben-mark-de-directeur-van-facebook/
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Joan, dit bericht lijkt mij eerder een spambericht, ik raad je aan om hierop niet te reageren. Mocht dit zo geweest zijn zoals vermeld, zou ik daarvan ook een bericht gekregen hebben. Ik heb het hier even rondgevraagd bij collega's en niemand heeft zo'n bericht ontvangen. Groetjes, Aziz
Reputatie 7
Badge +4
Beste Antoon, excuses voor deze latere reactie. Voor een foto via Messenger gaat er enkel verbruik af van je data,indien deze dus nog beschikbaar is, dien je hier niet voor bij te betalen. Foto's die verzonden worden via berichten als MMS zijn wel te betalen. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +1
Beste Antoon, excuses voor deze latere reactie. Voor een foto via Messenger gaat er enkel verbruik af van je data,indien deze dus nog beschikbaar is, dien je hier niet voor bij te betalen. Foto's die verzonden worden via berichten als MMS zijn wel te betalen. Groetjes Freya
Hallo Freya. Bedankt voor deze reactie. Alles duidelijk nu. Prettig weekend. Groetjes, Antoon
Reputatie 2
Badge
ok iedereen bedankt grotjes joan

Reageer