Skip to main content
Vraag

Bestelling

  • 15 november 2018
  • 3 reacties
  • 279 Bekeken

Hallo, ik heb eergisteren (13/11/2018) een smartphone besteld met abbonement om thuis te laten leveren. Normaal zou dit vandaag bij mij aankomen, maar als ik de status van mijn bestelling bekijk staat er ‘bestelling ontvangen’, wat wilt dit zeggen? Zouden er problemen zijn met mijn bestelling dankzij de staking van Bpost?
Alvast dank bij voorbaad.

3 reacties

  • Rising star
  • 22 reacties
  • 15 november 2018
Beste,
Gelijksoortig probleem, vrijdag 10/11 telefonisch wifibridge besteld mocht ik normaal gisteren 14/11 ophalen in pick-up-point (postkantoor), vandaag 15/11 stond ik daar voor piet snot.
Volgens loketbediende zelfs nog niet toegekomen in verdeelcenter.
Gegroet

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 november 2018
Beste,

Bij mij is de bestelling al van 20/10 bezig...

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 16 november 2018
Dag Femke,
Indien je ons via deze link nog even de orderreferentie of klantennummer doorgeeft kunnen we dit voor je nakijken.
Mvg. Wilfried

Reageer