Vraag

Beloofde TV



Toon eerste bericht

28 reacties

Beste,

Zoals hierboven vermeld zijn er ook bij ons al heel wat problemen geweest met technieker, dan wel ingeboekt, dan niet ingeboekt, zijn al van 6 juni bezig met dit in orde te proberen te krijgen.
Nu heb ik terug een klacht i.v.m. de gevraagde T.v. heb een mail gekregen waar normaal een datum zou moeten staan , wanneer deze geleverd zou worden, echter staat er nergens een datum noch een uur vermeld.
Uren heb ik al aan de lijn gehangen, zijn het echt beu aan het worden, er werd mij een voorstel gedaan , maar ook hier vind ik geen concrete bedragen van terug.
Hoop dat dat dit spelletje niet weer opnieuw begint.
De aanrekeningen stromen binnen, echter nog geen gebruik kunnen maken van de diensten, dat er pas na 5 weken een technieker is geweest om de aansluiting te doen.
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de gevraagde T.V. geleverd wordt (acties zijn goed, maar moeten ook uitgevoerd worden)


Troost u, er zijn al 6 leverdatums beloofd bij mij, telkens geen TV gezien. Heb intussen iemand van hogerop aan de lijn gehad, na dat ik klacht indiende bij TestAankoop. Vandaag voor de 2de maal 99 euro betaald nadat het zogezegd in orde was en ik een track 'n trace van de post zou krijgen.... schandalig.

Daarnaast ook een mail gehad waar in een contractbreuk staat en ik 431 euro moet betalen, en op MyProximus staat nogmaals een levering geplant van een Familus installatie met een simkaartje.

Kan iemand dit snappen? Ik kan het totaal niet meer vatten.
Beste,

Ik zie dat het dossier 34256491 in behandeling is bij de bevoegde dienst.


Zij nemen ook zelf terug contact met u op van zodra het in orde is.

Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.

Groetjes,Joël
dag joel

zijn nu enkele weken verder maar nog altijd geen reactie van jullie en als ik bel zeggen ze dat ze niets kunnen doen zelf nog moeite om een mailtje van die bevoegde dienst te doen donderdag was me gezegd dat ze vrijdag contact zouden nemen 😧 zijn al 3 dossiers aangemaakt als ik deze week niets hoor of ontvang toestel bel ik naar Ombudsdienst telecom

mvg

martensp

Reageer