Beloofde TV
Op 8 juni is er 99euro overschreven naar jullie voor de promotie van de tv...jullie beloofde dezelfde week nog de tv te leveren...drie weken verder nog altijd geen tv geen berichtje ofzo van het zal dan en dan zijn?
Bladzijde 2 / 2
Beste,
Ik zie dat het dossier 34256491 in behandeling is bij de bevoegde dienst.
Zij nemen ook zelf terug contact met u op van zodra het in orde is.
Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.
Groetjes,Joël
Ik zie dat het dossier 34256491 in behandeling is bij de bevoegde dienst.
Zij nemen ook zelf terug contact met u op van zodra het in orde is.
Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.
Groetjes,Joël
mijn dochter wacht al van 16/05/2018 OP TV TOESTEL
Hallo Bart, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.