Skip to main content
Beantwoord

App werkt niet meer


Sinds de laatste update werkt de app (Myproximus) niet meer. De onderdelen betalingen - 24/7 - werken wel nog. Wat is de oplossing?

Beste antwoord door AkiW

Hallo, kan u mij het gsm nr doorgeven? Ik kijk dit graag na voor u. Mvg, Aw
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

12 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 302 reacties
  • Antwoord
  • 26 december 2017
Hallo, kan u mij het gsm nr doorgeven? Ik kijk dit graag na voor u. Mvg, Aw

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 26 december 2017
04ver

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 27 december 2017
Ik kan sinds vorige maand niet meer via myproximus in mijn premiumclub terecht om punten om te wisselen.Steeds wordt er gezegd deze pagina is niet meer beschikbaar.Kan enkel via myproximus mijn verbruik zien

  • 0 reacties
  • 28 december 2017
Hoi Chris, ondervind je momenteel nog steeds problemen ? Groetjes, Cindy

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 29 december 2017
Nog steeds dezelfde problemen

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 30 december 2017
Bij mij werkt de myproximus app ook niet meer

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 302 reacties
  • 30 december 2017
Hallo,

dossier nr 32309560 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Aw

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 januari 2018
bij mij werkt de app ook niet?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 januari 2018
Inderdaad op desktop werkt de app bij mij ook niet. Vervelend.
Zeker als je schriftelijk contact wil.
Brief schrijven?
Of hebben ze de brievenbus ook dichtgeplakt?
Zal langs de winkel moeten maar daar stonden lange wachtrijen (Antwerpen, Jezusstraat).

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 12 januari 2018
Mijn Myproximus app werkt niet meer. Als ik hem open sluit hij zich onmiddellijk. Heb hem al gereinstalleerd maar het probleem blijft hetzelfde.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 392 reacties
  • 17 januari 2018
Hallo Paul, heb je nog steeds problemen met jouw app of is het ondertussen inorde? Groetjes, Aziz

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 januari 2018
Ja hoor, ik heb gebeld naar Proximus technische dienst en het is nu opgelost. De app werkt weer. Bedankt !