Vraag

Aanvraag tot klant worden wordt compleet genegeerd

  • 26 February 2018
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Ten einde raad zoek ik nog eens support via dit forum. Ik hoop dat hier Proximus medewerkers meelezen.

Eind december hebben mijn ouders beslist over te stappen van Telenet naar Proximus. Ik breng het wel even voor jullie in orde dacht ik even bij mezelf & we plaatsen een online order. Echter, meer dan 2 maand later, zijn ze nog altijd geen klant bij Proximus. Erger nog, zelfs geen pro-actief contact van Proximus.

Na talloze communicaties via twitter/facebook & de 0800 klantendienst zijn we nog altijd geen stap verder. Het enigste wat ik te weten ben gekomen is dat het order vastzit in het ordersysteem, er werd een intern ticket aangemaakt volgens een medewerker en het zou ook al geëscaleerd zijn ondertussen. Hoe dan ook heb ik de laatste 3 weken weeral geen verdere update ontvangen.

Dit is echt de wereld op zijn kop, mensen willen klant worden en worden gewoon genegeerd door Proximus. Bij de klantendienst kunnen ze me zelden verder helpen & moet ik het verhaal opnieuw-en-opnieuw uitleggen, op social media komt er zelfs geen reactie meer. Voor een groot Belgisch bedrijf als jullie vind ik dit ronduit schandalig.

Ik vind dit diep triest! Hopelijk krijgt onze aanvraag via de weg wel aandacht van Proximus medewerkers en kan de aanvraag afgewerkt worden. Al moeten we een nieuwe aanvraag indienen, het maakt me niet uit - maar we zijn wel speciaal ingegaan op de eindejaarsvoorwaarden van Proximus en deze moeten nog altijd gelden.


Met vriendelijke groeten,
Robin

3 reacties

Ik ben Proximusklant en kan je alleen maar aanraden om bij Telenet te blijven. Want de service bij Proximus trekt op niet. Ik zit al een week zonder deftige digitale tv. Nergens kunnen ze helpen. Niet bij de klantendienst, niet in de winkels, ... nergens.

Als je nu "maar" zo'n povere service krijgt, waarom zou je nog willen veranderen. Beter wordt het niet hoor 😉
Hey Kelly
ik weet niet of deze info nog van enige betekenis kan zijn voor u , om een gratis technieker aan te vragen om bij langs te komen om het probleem uit te pluizen en die kun je aanvragen via deze link >
http://proximus.be/happyhouse
Reputatie 7
Badge +4
Quo vadis Proximus?
@RobinDB misschien na 2 maand best toch eens iets op papier zetten in een poging een ietwat snellere vooruitgang te boeken (indien mogelijk)
= formele schriftelijke klacht met ingebrekestelling sturen naar Proximus Klantendienst Residentiëel - Koning Albert II laan, 27 - 1030 Brussel
bv.
ofwel worden alle diensten - met een gepaste commerciële tegemoetkoming - correct geleverd en geactiveerd uiterlijk op datum x ( 2 à 3 weken tijd laten)
ofwel wordt de overeenkomst vanaf de hiervoor vermelde datum x beschouwd als zijnde onbestaande vermits niet tijdig ter beschikking gesteld

Reageer