Skip to main content
Vraag

Aanpassen MyProximus


Forum|alt.badge.img
Ik ben overgeschakeld van Mobilus naar Tuttimus, maar in MyProximus staat dit nog niet aangegeven.

Hoe controleer ik mijn vast internetgebruik?

Tnkx

11 reacties

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 884 reacties
  • 3 maart 2018
De doorstroming naar MyProximus duurt altijd een tijdje. Krijg je het volume van je internetverbruik niet al e zien in "mijn verbruik"? Met Tuttimus heb je toch een groot volume inbegrepen. Je zal het wel merken als je verbruik "op" is, dan surf je veel langzamer en kan je een extra volume pakket gratis bijbestellen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 87 reacties
  • 3 maart 2018
Danku Elma.
Ik heb een groot volume maar ik heb geen idee hoeveel ik verbruik.
Tevoren had ik elders onbeperkt.
Het verbruik van Mobilus is te zien, maar van vast internet niet.
Mvg

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 884 reacties
  • 4 maart 2018
Zoals ik al zei, je zal het wel voelen als je volume op is en dan kan je gratis volume bijbestellen.

Popcornoldies
Forum|alt.badge.img
Evarist_01, paar dagen wachten en je zal het wel zien.

Popcornoldies
Forum|alt.badge.img
Bijna vergeten als ik me niet vergis bij Tuttimus (vaste lijn niet op je mobiel internet)heb je 750 Gig indien niet genoeg kan je telkens 150 Gig gratis bijkopen via Myproximus bel even naar de klantendienst.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 87 reacties
  • 4 maart 2018
@Popcorn. Ik dacht 200 gelezen te hebben.
Maar ik zal zoals je schrijft een paar dagen geduld hebben.
Bedankt voor je reactie.

Martin
  • 33189 reacties
  • 5 maart 2018
Popcornoldies schreef:
......als ik me niet vergis bij Tuttimus (vaste lijn niet op je mobiel internet)heb je 750 Gig indien niet genoeg kan je telkens 150 Gig gratis bijkopen via Myproximus......

dit is zo voor oude packs zoals ik bv heb comfort

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 7 maart 2018
Dag Evarist,
Over welk gsmnummer gaat het?
Gebruik volgende link voor een privé gesprek aub.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg. Wilfried

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 87 reacties
  • 7 maart 2018
Wilfried,
Done.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 87 reacties
  • 17 april 2018
We zijn inmiddels 5 weken verder en nog steeds staat die Mobilus vermeld in MyProximus ipv Tuttimus.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 18 april 2018
Dag Stan,

Ik heb een 'rescue' ticket aangemaakt (Rescue Case ID:33776424) voor de order die in uitvoering blijft staan.

Mvg. Wilfired