V5 compact decoder in het verleden aangekocht als 2e decoder bij Proximus en functioneerde op het Proximus netwerk.
Na overstap van Proximus naar Scarlet werkt deze niet meer, geeft melding: "SYS_2, uw decoder is niet geregistreerd". De oude V4 die we huurde van Proximus en dus eerstdaags moeten inleveren, werkt probleemloos als 2e decoder.
Scarlet ondersteund V4 en V5 decoders, dan is een V5-compact toch OK niet ?
Of moet deze V5-compact op één of andere manier opnieuw ergens geregistreerd worden ?
Beantwoord
Aangekochte V5 compact decoder weigert dienst na overstap van Proximus naar Scarlet
Beste antwoord door Charlotte.D
Stefan, ik heb dit net even voor je nagekeken. De decoder staat niet meer geregistreerd via een lijnnummer van ons. Wat op zich goed nieuws is aangezien je nu bij Scarlet bent. Maar wat ook wil zeggen dat wij helaas niet kunnen helpen met je probleem. Deze decoder moet worden geregistreerd aan de hand van het lijnnummer van Scarlet en daar moeten de mensen van Scarlet het nodige voor doen. Aan de hand van je lijnnummer van Scarlet zal de decoder worden geregistreerd op het netwerk, maar daar kunnen wij helaas niets op doen aangezien deze lijnnummers niet in ons beheer zijn. Groetjes, Charlotte.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
