Gisteren voor de zoveelste keer opgebeld naar Proximus betreffende de problemen dat je hebt met opnames.
1) moet nu iedere dag de b-box afleggen om bepaalde opgenomen programma's te kunnen bekijken. Je ben dan iedere dag zoet voor 5 min om programma's te verwijderen die er terug op de harde schijf staan gemiddeld 20 tal stuks.
2) als je dan 1 lijst hebt van de opgekuiste opgenomen programma's die je dan bekijken, kan je dan sommige bekijken in blokjes of er is maar 1/3 opgenomen wat ZEER frustrerend is.
N.B mocht ik het geld hebben voor een advocaat stuur ik jullie in spoedprocedure voor de rechtbank omdat jullie niet van jullie woord zijn
Proximus belooft nu al maanden voor een oplossing met de volgende update maar de problemen blijven bestaan. IK SNAP DIT NIET. zelf Microsoft doe die flaters niet.
En eerlijk gezegd snapt ik het niet dat de software niet eerst uitgetest wordt voor het online geplaats wordt. Heb gisteren mijn gal uitgespuugd tegen de medewerker van Proximus omdat ik het knots beu was en nu nog :-(het blijft aanslepen). Hoedje af voor die man die aan de lijn was ik was zeer kort van spraakstof hij snapte mijn frustratie maar hij staat machteloos omdat hij niets kan door die fouten door de programmeurs.
Resultaat was dat ik door die vriendelijke man 5 credit nota's gehad hebt als compensatie , wat ik zeer tof vind maar dit lost het probleem niet op voor mij of andere gebruikers.
Heb een vraag voor Proximus en wil geen antwoord van een medewerker die op de helpdesk zit maar mag ik A.U.B. van de top eens een eerlijk antwoord krijgen Wanneer gaan jullie die eens oplossen?????????????????????????
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.