Waar kunnen we details raadplegen betreft de snelheden die je kunt halen en op welke plaats, wanneer op welke plaats de snelheden verhoogd gaan worden , welk profiel we hebben 20/2 , 25/2 , ...... of kunnen krijgen.
Mijn grootste probleem is mijn huidige downloadsnelheid die max 8Mbps is op rustige uren ( deze heeft sneller geweest en ik heb het op alle mogelijke manieren getest, rechtstreeks bekabeld van bbox naar verschillende laptops met max 2 meter kabel cat6, ftp, cat5e ,verschillende programma's, verschillende online speedtesten ). Ik heb 2 zonen en 3 decoders maar kan de derde omwille van de snelheid niet activeren met als gevolg ruzie ( hebben beide decoder en tv maar er is maar een die kan kijken)
Als ik nu kon weten wanneer men bij ons het net gaat aanpassen of niet dan weet ik tenminste of ik moet overschakelen naar een andere provider of dat ik nog eventjes geduld moet hebben.
Opmerking: eigenlijk moet Belgacom de klant bij het aanbieden van een abonnement onmiddellijk de nodige details geven (en ze kunnen deze perfect geven) over de minimum snelheid, max aantal decoders met daarbij hoeveel gelijktijdig HD-beeld kunnen bekijken en niet dat ze het achteraf via klantendienst moeten vernemen !!!
Stefaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.