Skip to main content

Werking klantendienst..

  • January 2, 2014
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken


Beste,


Zoals Geert Hoste het gisteren nog zo goed formuleerde : ze hebben Eva uitgevonden want Belgacom kent nog klanten,nog diensten.


Heb al heel de voormiddag op het nummer 6000 gebeld, gevolg eindeloos wachten.Tot tweemaal toe krijg ik na 30 min. iemand aan de lijn ivm inlichting over een factuur van 1.33 euro.Raar zeggen ze er is iets fout gelopen,zal u doorverbinden met de klantendienst. Op het ogenblik dat je contact hebt,wordt ingehaakt.


Het betreft een factuur van mijn dochter Eleni De Booserie met klantenrekening 10189733 en factuurnummer 131802588778 te betalen voor 11.01.2014.


Ze is bij Base en er wordt een tariefplan aangerekend van generation MTV20 en er wordt zelfs een gsm nummer vermeldt,dat absoluut niet van haar is : 0470/9180.90.





Ons adres is ook niet correct : er wordt huisnummer 49 BLK25 opgegeven, dit laatste is me totaal onbekend





Kunt u aub eens terugbellen op 03.455.05.58 of 0499302730.





Bedankt.









Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 2, 2014
a:3:{s:3:"url";s:33:"/files/ccb9ad1053/Scannen0001.pdf";s:4:"name";s:15:"Scannen0001.pdf";s:4:"size";s:5:"1.1MB";}

  • January 2, 2014
Beste, 
Ik heb het voor u even nader nagekeken en kunnen vaststellen dat uw factuur van €1,33 over een facturatie periode van 11/12 - 12/12 gaat. Het nummer is sinds 13/12/2013 is een Pay&Go nummer in ons systeem. Dit nummer is sinds 02/2010 tot en met 12/2013 onder haar naam actief geweest. 
Mvg Eva