Hallo,
Wij hebben een internet Favorite abonnement, nu had ik begrepen dat hierin een gratis domeinnaam + webruimte in begrepen is.
De gratis domeinnaam hebben we al langer geregistreerd, tot zover geen probleem.
We hebben zelf een site gemaakt en nu willen we deze online zetten en hiervoor gebruikmaken van de gratis webruimte, dus wil ik deze activeren.
Wanneer ik via de Belgacom help site op de pagina "Creatie van een persoonlijke webruimte" kom en hier "ik aanvaard" klik vervolgens op de pagina kom waar ik mijn login en paswoord invul en dan klik op "creatie van een persoonlijke webruimte" krijg ik de melding: " Onbestaande gebruikersnaam of ongeldig wachtwoord"
Ik heb hiervoor naar de storingen gebeld, en hier hebben ze gekontroleerd of het wachtwoord juist was ( wat inorde was) en enkele mails gestuurd met linken die ik al allemaal gezien/gelezen of geprobeerd had.
Nu is mijn vraag wat doe ik fout of kan ik als zelfstandige niet genieten van die gratis webruimte?
Met vriendelijke groet,
Kris
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.